דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם שמים כדור שחור בסנוקר?

מה קורה אם שמים כדור שחור בסנוקר?

מה קורה אם שמים כדור שחור בסנוקר?

מה זה סנוקר?

סנוקר הוא ספורט קיו הנעשה על שולחן גדול עם שישה כיסים. המשחק משוחק עם 22 כדורים, כולל 15 כדורים אדומים, שישה כדורים צבעוניים וכדור שחור אחד. מטרת המשחק היא לצבור נקודות על ידי עצירת הכדורים בכיסים. השחקן שצבר הכי הרבה נקודות מנצח במשחק.

מהו הכדור השחור?

הכדור השחור הוא הכדור החשוב ביותר בסנוקר. זהו הכדור האחרון לעציץ והוא שווה שבע נקודות. אם הכדור השחור עציץ לפני שכל שאר הכדורים נזרקו, המשחק הסתיים והשחקן שהטביע את הכדור השחור הוא המנצח.

מה יקרה אם תשים את הכדור השחור בסנוקר?

אם תשים את הכדור השחור בסנוקר, המשחק נגמר ואתה המנצח. עם זאת, ישנם כמה כללים ועונשים שעליכם להיות מודעים אליהם לפני שאתם מנסים לכבוש את הכדור השחור.

כללים ועונשים

חוקי הסנוקר קובעים שאם אתה מכניס את הכדור השחור לפני שכל שאר הכדורים נזרקו, המשחק נגמר ואתה המנצח. עם זאת, אם תזרקו את הכדור השחור לפני שכל שאר הכדורים נזרקו ולא צברתם מספיק נקודות כדי לנצח במשחק, תקבלו עונש.

מְנִיָה

כאשר אתה מכניס את הכדור השחור, תקבל שבע נקודות. אם לא צברת מספיק נקודות כדי לנצח את המשחק, אתה תענש. העונש על עצירת הכדור השחור לפני שכל שאר הכדורים נזרקו הוא שאתה תפסיד את המשחק.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
עציצים את הכדור השחור 7 נקודות
עציצים את הכדור השחור לפני שכל שאר הכדורים עציצים להפסיד במשחק

לסיכום, אם תשים את הכדור השחור בסנוקר, המשחק נגמר ואתה המנצח. עם זאת, אם אתה מכניס את הכדור השחור לפני שכל שאר הכדורים נזרקו ולא צברת מספיק נקודות כדי לנצח במשחק, אתה תיענש ותפסיד את המשחק. חשוב להבין את הכללים והעונשים של סנוקר לפני שמנסים לשלוט בכדור השחור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן