דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם יש הארכה וקבוצת החוץ מנצחת?

מה קורה אם יש הארכה וקבוצת החוץ מנצחת?

מה קורה אם יש הארכה וקבוצת החוץ מנצחת?

מה זה שעות נוספות?

הארכה היא פרק זמן של משחק נוסף במשחק המשמש להכרעת מנצח כאשר התוצאה שוויונית בתום הזמן הקבוע. שעות נוספות משמשות בענפי ספורט רבים, כולל כדורסל, כדורגל והוקי. בענפי ספורט מסוימים, כמו כדורגל, משתמשים בהארכה להכרעת המנצח במקרה של תיקו. בענפי ספורט אחרים, כמו כדורסל, משתמשים בהארכה כדי להכריע את המנצח במשחק ששוויון בתום הזמן הקבוע.

מה קורה אם יש שעות נוספות?

כאשר יש הארכה, הקבוצות משחקות פרק זמן נוסף על מנת להכריע מנצח. משך תקופת ההארכה משתנה בהתאם לענף הספורט, אך הוא בדרך כלל בין חמש לחמש עשרה דקות. במהלך ההארכה, הקבוצות ממשיכות לשחק עד שקבוצה אחת צוברת יותר נקודות מהשנייה. אם התוצאה עדיין שוויונית בתום תקופת ההארכה, המשחק יוכרז כתיקו.

מה קורה אם קבוצת החוץ מנצחת בהארכה?

אם קבוצת החוץ מנצחת בהארכה, קבוצת החוץ תוכרז כמנצחת במשחק. הסיבה לכך היא שקבוצת האורחת צברה יותר נקודות מהבית בתוספת הזמן. לקבוצת החוץ מוענקת גם כל נקודות שהושגו במהלך ההארכה.

השלכות על המשחק

כאשר קבוצת החוץ מנצחת בהארכה, יכולה להיות לכך השפעה משמעותית על המשחק. לדוגמה, אם קבוצת החוץ מפגרת בהפרש גדול בתום הזמן הקבוע, ייתכן שקבוצת החוץ תוכל לחזור ולנצח את המשחק בהארכה. זה יכול להיות דחיפה אדירה לקבוצת החוץ ויכול לתת להם את המומנטום שהם צריכים כדי לנצח את המשחק.

השפעה על האוהדים

כאשר קבוצת החוץ מנצחת בהארכה, זה יכול להשפיע גם על האוהדים. עבור אוהדי קבוצת החוץ, זה יכול להיות דחיפה מורלית אדירה ויכול לתת להם תחושת גאווה בקבוצה שלהם. עבור אוהדי הקבוצה הביתית זה יכול להוות אכזבה עצומה ויכול להוביל לתחושת תסכול.

סיכום

כשיש הארכה וקבוצת החוץ מנצחת, זה יכול להשפיע משמעותית על המשחק והאוהדים. קבוצת החוץ מוכרזת כמנצחת ומוענקת לכל נקודות שהושגו במהלך תקופת ההארכה. זה יכול להיות דחיפה אדירה לקבוצת החוץ ויכול לתת להם את המומנטום שהם צריכים כדי לנצח את המשחק. עבור אוהדי הקבוצה הביתית, זה יכול להיות אכזבה עצומה ויכול להוביל לתחושת תסכול. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן