דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם שכחתי לקחת Paxet בזמן?

מה קורה אם שכחתי לקחת Paxet בזמן?

מה קורה אם שכחתי לקחת Paxet בזמן?

מה זה Paxet?

Paxet היא תרופה המשמשת לטיפול בסוגים מסוימים של חרדה ודיכאון. זהו סוג של מעכבי ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיביים (SSRI) והוא נקבע כדי לעזור לווסת את רמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר המסייע לווסת את מצב הרוח, השינה והתיאבון. Paxet נלקח בדרך כלל פעם ביום, בדרך כלל בבוקר.

מה קורה אם אשכח לקחת את Paxet?

אם שכחת לקחת את ה-Paxet שלך, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, עדיף לדלג על המנה שהוחמצה ולקחת את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. נטילת שתי מנות בבת אחת עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. אם שכחת לקחת את Paxet למשך מספר ימים, חשוב לפנות לרופא שלך. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת. חשוב לקחת את Paxet כפי שנרשם כדי להבטיח שהיא יעילה.

מהן תופעות הלוואי האפשריות של החמצת מנה?

חסר מינון של Paxet יכול לגרום למגוון תופעות לוואי. אלה יכולים לכלול בחילות, כאבי ראש, סחרחורת, נדודי שינה ועייפות. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לפנות לרופא שלך.

האם אוכל לקחת מנה כפולה כדי לפצות על מנה שהוחמצה?

לא מומלץ ליטול מנה כפולה של Paxet כדי לפצות על מנה שהוחמצה. נטילת שתי מנות בבת אחת יכולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. חשוב לקחת את Paxet כפי שנרשם כדי להבטיח שהיא יעילה.

מה עלי לעשות אם אני מפספסת מנה?

אם שכחת לקחת את ה-Paxet שלך, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, עדיף לדלג על המנה שהוחמצה ולקחת את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אם שכחת ליטול את Paxet למשך מספר ימים, חשוב לפנות לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת. חשוב לקחת את Paxet כפי שנקבע כדי להבטיח שהיא יעילה. אם אתה מתגעגע למנה, חשוב לפנות לרופא שלך כדי לדון בדרך הפעולה הטובה ביותר. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת.

סיכום

אם שכחת לקחת את ה-Paxet שלך, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, עדיף לדלג על המנה שהוחמצה ולקחת את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. נטילת שתי מנות בבת אחת יכולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. אם שכחת ליטול את Paxet למשך מספר ימים, חשוב לפנות לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או להחליף אותך לתרופה אחרת. חשוב לקחת את Paxet כפי שנרשם כדי להבטיח שהיא יעילה. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן