דף הבית » בינג’ » מה קורה אם שחקן טרוויאן סוגר חשבון?

מה קורה אם שחקן טרוויאן סוגר חשבון?

מה קורה אם שחקן טרוויאן סוגר חשבון?

מה זה טרוויאן?

Travian הוא משחק אסטרטגיה פופולרי מבוסס דפדפן. שחקנים בונים את הכפרים שלהם, אוספים משאבים ונלחמים נגד שחקנים אחרים. המשחק הוא בחינם, אך שחקנים יכולים לרכוש פריטים בתוך המשחק כדי לתת להם יתרון.

מה קורה כאשר שחקן סוגר את החשבון שלו?

כאשר שחקן מחליט לסגור את חשבונו, הכפר שלו יוסר מהמשחק. כל המשאבים, החיילים והבניינים שלהם יאבדו. כל ברית שהם היו חלק ממנה תפורק, והחשבון שלהם יימחק לצמיתות.

ניתן להפעיל מחדש חשבונות

אם שחקן מחליט לסגור את החשבון שלו, הוא תמיד יכול להפעיל אותו מחדש מאוחר יותר. כל הנתונים שלהם ישוחזרו, והם יכולים להמשיך מאיפה שהם הפסיקו. עם זאת, אם השחקן לא היה פעיל במשך יותר מ-30 יום, הכפר שלו יוסר מהמשחק והחשבון שלו יימחק לצמיתות.

מה לגבי רכישות במשחק?

כל רכישה במשחק שבוצעה על ידי השחקן תאבד כאשר חשבונו ייסגר. זה כולל כל פריטי פרימיום, משאבים או חיילים שהם עשויים לרכוש. שחקנים צריכים להיות מודעים לכך לפני שהם מחליטים לסגור את החשבון שלהם.

מה לגבי בריתות?

כאשר שחקן סוגר את חשבונו, כל בריתות שהוא היה חלק ממנה תתפרק. בריתות הן חלק חשוב מהמשחק, ושחקנים צריכים לחשוב היטב לפני שהם סוגרים את החשבון שלהם אם הם חלק מברית.

סיכום

לסגירת חשבון Travian יכולה להיות השלכות חמורות. שחקנים צריכים להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים לפני שהם מחליטים לסגור את חשבונם. אם הם אכן מחליטים לסגור את חשבונם, עליהם להקפיד לגבות את הנתונים שלהם ולהודיע לחברי הברית שלהם.

למידע נוסף על Travian, עיין בסרטון YouTube זה .

לסיכום:

  • סגירת חשבון Travian תסיר את הכפר של השחקן מהמשחק.
  • ניתן להפעיל מחדש חשבונות, אך אם השחקן לא פעיל במשך יותר מ-30 יום, הכפר שלו יימחק לצמיתות.
  • כל רכישה במשחק שבוצעה על ידי השחקן תאבד כאשר חשבונו ייסגר.
  • כל ברית שהשחקן היה חלק ממנה תפורק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן