דף הבית » בינג’ » מה קורה בג'ונגל ספיד אם תפיל את הטוטם?

מה קורה בג'ונגל ספיד אם תפיל את הטוטם?

מה קורה בג'ונגל ספיד אם תפיל את הטוטם?

מהי ג'ונגל ספיד?

Jungle Speed הוא משחק קלפים מהיר שדורש רפלקסים מהירים ויד יציבה. זהו משחק לשניים עד שמונה שחקנים ומתאים לכל הגילאים. המשחק משוחק עם חפיסת קלפים הכוללת סמלים וצבעים. מטרת המשחק היא להיות השחקן הראשון שייפטר מכל הקלפים שלו.

מה יקרה אם תפיל את הטוטם?

ב-Jungle Speed, הטוטם הוא חפץ עץ המשמש לציון למי התור. אם שחקן מפיל את הטוטם, עליו לקחת את כל הקלפים שהיו בערימה בזמן ההפלה. זה יכול להיות חיסרון עצום, מכיוון שהוא יכול לתת יתרון עצום לשחקנים האחרים.

כיצד להימנע מהפלת הטוטם

הדרך הטובה ביותר להימנע מהפלת הטוטם היא להיות זהיר ולשים לב. ודא שאתה מחזיק את הטוטם בחוזקה ושהידיים שלך יציבות. אם אתה מרגיש שאתה עומד להפיל את הטוטם, קחו נשימה עמוקה ונסה לייצב את הידיים.

מה קורה אם מישהו אחר יפיל את הטוטם?

אם מישהו אחר מפיל את הטוטם, אותו כלל חל. השחקן שהפיל את הטוטם חייב לקחת את כל הקלפים בערימה. עם זאת, אם השחקן שהפיל את הטוטם הוא לא זה שהיה לו התור, אז השחקן שהיה לו התור חייב לקחת את הקלפים במקום.

מה קורה אם הטוטם יופל מספר פעמים?

אם הטוטם נשמט מספר פעמים, אותו כלל חל. השחקן שהפיל את הטוטם חייב לקחת את כל הקלפים בערימה. עם זאת, אם השחקן שהפיל את הטוטם הוא לא זה שהיה לו התור, אז השחקן שהיה לו התור חייב לקחת את הקלפים במקום.

השוואה מהירה

מַצָב תוֹצָאָה
שחקן מפיל טוטם השחקן חייב לקחת את כל הקלפים בערימה
מישהו אחר מפיל טוטם שחקן שהיה לו התור חייב לקחת את כל הקלפים בערימה
טוטם נשמט מספר פעמים שחקן שהיה לו התור חייב לקחת את כל הקלפים בערימה

לסיכום, Jungle Speed הוא משחק קלפים מהיר שדורש רפלקסים מהירים ויד יציבה. אם שחקן מפיל את הטוטם, עליו לקחת את כל הקלפים שהיו בערימה בזמן ההפלה. זה יכול להיות חיסרון עצום, מכיוון שהוא יכול לתת יתרון עצום לשחקנים האחרים. הדרך הטובה ביותר להימנע מהפלת הטוטם היא להיות זהיר ולשים לב. אם מישהו אחר מפיל את הטוטם, אותו כלל חל. אם הטוטם נשמט מספר פעמים, אותו כלל חל. השחקן שקיבל את התור חייב לקחת את כל הקלפים בערימה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן