דף הבית » בינג’ » מה קורה אם קלעים סל בחוץ במשחק כדורסל?

מה קורה אם קלעים סל בחוץ במשחק כדורסל?

מה קורה אם קלעים סל בחוץ במשחק כדורסל?

מה זה סל חיצוני?

בכדורסל, סל חיצוני הוא זריקה שנלקחה מעבר לקו שלוש הנקודות. קו זה ממוקם בחלק העליון של המפתח ובדרך כלל נמצא במרחק של 22 רגל מהסל. זריקה זו שווה שלוש נקודות, בעוד שזריקה שנלקחה מתוך קו השלוש שווה שתי נקודות. סלים בחוץ מנסים לעתים קרובות על ידי שחקנים המיומנים בקליעה ממרחקים ארוכים.

כללים ותקנות של כדורסל

כדורסל הוא ספורט הנשלט על ידי מערכת חוקים וכללים. כללים אלה נועדו להבטיח שהמשחק יהיה הוגן ושהשחקנים בטוחים. החוקים גם מכתיבים כיצד המשחק מתנהל ומה קורה כאשר קלעים סל. כאשר קלעים סל, הקבוצה שקלעה את הסל מקבלת את מספר הנקודות המתאים. לדוגמה, אם שחקן קולע זריקת שתי נקודות, הקבוצה מקבלת שתי נקודות. אם שחקן קולע זריקת שלוש נקודות, הקבוצה מקבלת שלוש נקודות.

מה קורה אם קלעים סל חיצוני?

אם קלעו סל חיצוני, הקבוצה שקלעה את הסל זוכה לשלוש נקודות. הסיבה לכך היא שהזריקה נלקחה מעבר לקו שלוש הנקודות, ששווה שלוש נקודות. גם הקבוצה שקלעה את הסל זוכה להחזקה בכדור.

מה זה עבירה?

עבירה היא הפרה של חוקי הכדורסל. אם שחקן מבצע עבירה, הקבוצה היריבה מקבלת זריקות עונשין. זריקות עונשין הן זריקות שנלקחו מקו הזריקה החופשית, שנמצא 15 רגל מהסל. לקבוצה שהוכשלה מוענקת נקודה אחת עבור כל זריקת עונשין שנעשתה.

מהי עבירה טכנית?

עבירה טכנית היא הפרה חמורה יותר של כללי הכדורסל. אם שחקן ביצע עבירה טכנית, הקבוצה היריבה מקבלת שתי זריקות עונשין והשחקן שביצע את העבירה נפלט מהמשחק.

סיכום

כאשר קלעים סל חוץ במשחק כדורסל, הקבוצה שקלעה את הסל זוכה לשלוש נקודות. אם בוצעה עבירה, הקבוצה היריבה מקבלת זריקות עונשין. אם בוצעה עבירה טכנית, הקבוצה היריבה מקבלת שתי זריקות עונשין והשחקן שביצע את העבירה נפלט מהמשחק. למידע נוסף על הכללים והתקנות של הכדורסל, בדוק את הסרטון הזה .

טייק אווי מפתח

  • סל חוץ הוא זריקה שנלקחה מעבר לקו השלוש ושווה שלוש נקודות.
  • אם בוצעה עבירה, הקבוצה היריבה מקבלת זריקות עונשין.
  • אם בוצעה עבירה טכנית, הקבוצה היריבה מקבלת שתי זריקות עונשין והשחקן שביצע את העבירה נפלט מהמשחק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן