דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה אם קונדום נופל במהלך סקס?

מה קורה אם קונדום נופל במהלך סקס?

מה קורה אם קונדום נופל במהלך סקס?

מה זה קונדום?

קונדום הוא נדן דק עשוי לטקס, פוליאוריטן או חומר אחר הנלבש על הפין במהלך קיום יחסי מין. קונדומים משמשים למניעת הריון והתפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). הם משמשים גם להפחתת הסיכון להעברת HIV.

מה קורה אם קונדום נופל במהלך סקס?

אם קונדום נופל במהלך יחסי מין, זו יכולה להיות חוויה מאוד מפחידה ומביכה. חשוב לזכור שזו לא אשמתך אם זה קורה. חשוב להישאר רגועים ולנקוט את הצעדים הדרושים כדי למנוע סיכונים פוטנציאליים. הצעד הראשון הוא להפסיק לקיים יחסי מין באופן מיידי. זה יעזור למנוע כל סיכון נוסף להריון או מחלות מין. כמו כן, חשוב להסיר את הקונדום מהנרתיק או מפי הטבעת בהקדם האפשרי. לאחר הסרת הקונדום, חשוב לבדוק אם יש סימני נזק. אם הקונדום נקרע או שיש בו חורים כלשהם, חשוב להגיע לבדיקת STI בהקדם האפשרי.

כיצד למנוע קונדום ליפול במהלך סקס

הדרך הטובה ביותר למנוע מקונדום ליפול במהלך יחסי מין היא לוודא שימוש נכון. הנה כמה טיפים לשימוש נכון בקונדום:

בדוק את תאריך התפוגה

חשוב לבדוק את תאריך התפוגה על הקונדום לפני השימוש בו. קונדומים שעברו את תאריך התפוגה שלהם נוטים יותר להישבר או להיקרע במהלך יחסי מין.

השתמש בחומר סיכה

שימוש בחומר סיכה יכול לעזור להפחית את החיכוך ולהפוך את המין לנוחה יותר. חשוב להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים עם קונדומי לטקס, שכן חומרי סיכה על בסיס שמן עלולים לגרום לקונדום להישבר.

שים את הקונדום בצורה נכונה

חשוב לוודא שהקונדום מונח בצורה נכונה. יש לגלגל את הקונדום עד לבסיס הפין לפני כל מגע מיני.

בדוק אם יש נזק

חשוב לבדוק את הקונדום לאיתור סימני נזק לפני השימוש בו. אם הקונדום נקרע או שיש בו חורים, אין להשתמש בו.

סיכום

אם קונדום נופל במהלך יחסי מין, חשוב להישאר רגועים ולנקוט את הצעדים הדרושים כדי למנוע סיכונים אפשריים. הדרך הטובה ביותר למנוע מקונדום ליפול במהלך יחסי מין היא לוודא שימוש נכון. אם יש לך שאלות או חששות לגבי שימוש בקונדומים, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן