דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה אם לוקחים פוסטינור?

מה קורה אם לוקחים פוסטינור?

מה קורה אם לוקחים פוסטינור?

מה זה פוסטינור?

פוסטינור הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום, המכונה גם "גלולת הבוקר שאחרי". הוא משמש למניעת הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים או אם אמצעי מניעה נכשלים. זה לא נועד לשמש כצורה רגילה של אמצעי מניעה.

איך עובד Postinor?

Postinor פועל על ידי מניעת שחרור של ביצית מהשחלה. זה גם מונע הפריית הביצית על ידי זרע ומונע השתלה של ביצית מופרית ברחם. זה יעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות של יחסי מין לא מוגנים.

מהן תופעות הלוואי של פוסטינור?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של Postinor הן בחילות, הקאות, כאבי ראש, סחרחורת, רגישות בשדיים וכאבי בטן. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול דימום וסת לא סדיר, עייפות ושינויים בתיאבון.

מהם הסיכונים בנטילת פוסטינור?

נטילת Postinor אינה מגינה מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). חשוב להשתמש בקונדום או בשיטת מחסום אחרת כדי להפחית את הסיכון למחלות מין. פוסטינור יכול גם להגביר את הסיכון להריון חוץ רחמי, שהוא הריון שמתרחש מחוץ לרחם. זה יכול להיות מצב רפואי חמור ועלול להיות מסכן חיים.

מה עלי לעשות אם אני לוקח פוסטינור?

אם אתה לוקח Postinor, חשוב לעקוב אחר הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לקבוע אם אתה בסיכון להריון חוץ רחמי או לסיבוכים אחרים. הם יכולים גם לספק לך מידע על צורות אחרות של אמצעי מניעה.

סיכום

Postinor הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בו כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים או אם אמצעי מניעה נכשל. זה יעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות של יחסי מין לא מוגנים. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, הקאות, כאבי ראש, סחרחורת, רגישות בשדיים וכאבי בטן. נטילת Postinor אינה מגינה מפני STI, והיא עלולה להגביר את הסיכון להריון חוץ רחמי. אם אתה לוקח Postinor, חשוב לעקוב אחר הרופא שלך. למידע נוסף על Postinor כאן.

  • פוסטינור הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום.
  • זה יעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות של יחסי מין לא מוגנים.
  • תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, הקאות, כאבי ראש, סחרחורת, רגישות בשדיים וכאבי בטן.
  • נטילת פוסטינור אינה מגינה מפני מחלות מין.
  • זה יכול להגביר את הסיכון להריון חוץ רחמי.
  • אם אתה לוקח Postinor, חשוב לעקוב אחר הרופא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן