דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם גבר לוקח גלולות למניעת הריון?

מה קורה אם גבר לוקח גלולות למניעת הריון?

. מה קורה אם גבר לוקח גלולות למניעת הריון?

מהן גלולות למניעת הריון?

גלולות למניעת הריון הן אמצעי מניעה לנשים. הם מכילים הורמונים המונעים הריון על ידי עצירת הביוץ ועיבוי ריר צוואר הרחם כדי להקשות על הזרע להגיע לביצית. גלולות למניעת הריון נלקחות דרך הפה ויש ליטול אותן כל יום כדי שהן יהיו יעילות.

האם גברים יכולים לקחת גלולות למניעת הריון?

התשובה הקצרה היא לא, גלולות למניעת הריון אינן מיועדות לגברים. גלולות למניעת הריון נועדו לעבוד עם גוף האישה וההורמונים בגלולה אינם מתאימים לגוף של גבר. בנוסף, גלולות למניעת הריון אינן יעילות במניעת הריון אצל גברים.

מהם הסיכונים של גברים הנוטלים גלולות למניעת הריון?

ישנם מספר סיכונים הקשורים לגברים הנוטלים גלולות למניעת הריון. ההורמונים בגלולה עלולים לגרום לתופעות לוואי כמו בחילות, כאבי ראש ועלייה במשקל. בנוסף, ההורמונים עלולים להפריע לייצור ההורמונים הטבעי של גבר, מה שעלול להוביל לאי פוריות.

חוסר איזון הורמונלי

ההורמונים בגלולות למניעת הריון עלולים לגרום לחוסר איזון הורמונלי אצל גברים. זה יכול להוביל לירידה ברמות הטסטוסטרון, מה שעלול לגרום לירידה בחשק המיני והפרעות זיקפה. בנוסף, ההורמונים עלולים להפריע לייצור ההורמונים הטבעי של גבר, מה שעלול להוביל לאי פוריות.

סיכון מוגבר לקרישי דם

גברים הנוטלים גלולות למניעת הריון נמצאים בסיכון מוגבר לפתח קרישי דם. קרישי דם יכולים להיות מסוכנים ויכולים להוביל לשבץ מוחי או התקף לב.

סיכון מוגבר לסרטן השד

גברים הנוטלים גלולות למניעת הריון נמצאים בסיכון מוגבר לפתח סרטן השד. הסיבה לכך היא שההורמונים בגלולה יכולים להעלות את רמות האסטרוגן בגוף, מה שעלול להגביר את הסיכון לסרטן השד.

סיכון מוגבר למחלות לב

גברים הנוטלים גלולות למניעת הריון נמצאים בסיכון מוגבר לפתח מחלות לב. הסיבה לכך היא שההורמונים בגלולה יכולים להעלות את רמות הכולסטרול בגוף, מה שעלול להגביר את הסיכון למחלות לב.

סיכום

גלולות למניעת הריון הן אמצעי מניעה לנשים, אך הן אינן מיועדות לגברים. גברים הנוטלים גלולות למניעת הריון נמצאים בסיכון מוגבר לפתח תופעות לוואי כמו בחילות, כאבי ראש ועלייה במשקל. בנוסף, הם נמצאים בסיכון מוגבר לפתח קרישי דם, סרטן שד ומחלות לב. מסיבות אלו, לא מומלץ לגברים לקחת גלולות למניעת הריון.

השוואה מהירה

תופעות לוואי גברים הנוטלים גלולות למניעת הריון
חוסר איזון הורמונלי כן
סיכון מוגבר לקרישי דם כן
סיכון מוגבר לסרטן השד כן
סיכון מוגבר למחלות לב כן

לסיכום, לא מומלץ לגברים לקחת גלולות למניעת הריון בשל הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהם. אם את שוקלת ליטול גלולות למניעת הריון, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך להחליט אם נטילת גלולות למניעת הריון היא הבחירה הנכונה עבורך. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה על מה קורה אם גבר לוקח גלולות למניעת הריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן