דף הבית » המלצת הצוות » משחק ארבע: מה קורה אם נגמרים הקלפים?

משחק ארבע: מה קורה אם נגמרים הקלפים?

משחק ארבע: מה קורה אם נגמרים הקלפים?

משחק ארבע: מה זה?

משחק ארבע הוא משחק קלפים פופולרי שניתן לשחק עם שניים עד ארבעה שחקנים. זה ידוע גם בשם "Euchre בארבע ידיים" או "פינוצ'ל בארבע ידיים". המשחק משוחק בחפיסה סטנדרטית של 52 קלפים, וכל שחקן מקבל 13 קלפים. מטרת המשחק היא להיות השחקן הראשון שמגיע לציון של 500 נקודות.

איך לשחק משחק ארבע

כדי להתחיל את המשחק, כל שחקן מקבל 13 קלפים. את שאר הקלפים מניחים עם הפנים כלפי מטה באמצע השולחן. השחקן משמאל לדילר מתחיל את המשחק על ידי משחק קלף מהיד שלו. השחקנים האחרים חייבים לאחר מכן ללכת בעקבותיהם, אם אפשר. אם הם לא יכולים ללכת בסדר, הם חייבים לזרוק קלף מהיד שלהם. השחקן שמשחק את הקלף הגבוה ביותר בסדרה שהובילה זוכה בטריק. המנצח בטריק אוסף את הקלפים ומניח אותם מולם עם הפנים כלפי מטה.

מה קורה אם נגמרו הקלפים?

אם נגמרו הקלפים לשחקן, הוא יכול למשוך מהקלפים הנותרים באמצע השולחן. אם לא נותרו קלפים באמצע, השחקן חייב לעבור את התור שלו. המשחק ממשיך עד שכל השחקנים נגמרו הקלפים. בשלב זה, השחקן עם הכי הרבה נקודות מנצח במשחק.

השוואה מהירה

מִשְׂחָק מספר שחקנים מספר כרטיסים ניקוד מנצח
משחק ארבע 2-4 52 500

לסיכום, משחק ארבע הוא משחק קלפים פופולרי שניתן לשחק עם שניים עד ארבעה שחקנים. המשחק משוחק בחפיסה סטנדרטית של 52 קלפים, וכל שחקן מקבל 13 קלפים. מטרת המשחק היא להיות השחקן הראשון שמגיע לציון של 500 נקודות. אם נגמרו הקלפים לשחקן, הוא יכול למשוך מהקלפים הנותרים באמצע השולחן. אם לא נותרו קלפים באמצע, השחקן חייב לעבור את התור שלו. המשחק ממשיך עד שכל השחקנים נגמרו הקלפים. בשלב זה, השחקן עם הכי הרבה נקודות מנצח במשחק. למידע נוסף על המשחק, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן