דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם שמים קונדום הפוך?

מה קורה אם שמים קונדום הפוך?

מה קורה אם שמים קונדום הפוך?

מה קורה אם שמים קונדום הפוך?

שימוש בקונדום הוא אחת הדרכים היעילות ביותר למניעת הריון והתפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). אבל חשוב להשתמש בקונדום בצורה נכונה על מנת להפיק ממנו את המקסימום. אחת הטעות הנפוצה היא לשים קונדום הפוך. אז מה קורה אם שמים קונדום הפוך?

הסיכון לשבירה

הסיכון המיידי ביותר בהנחת קונדום הפוך הוא שהוא עלול להישבר. קונדומים מיועדים ללבישה עם הצד הימני כלפי מעלה, כך שאם תלבש אותו הפוך, סביר להניח שהוא ייקרע או יישבר. זה עלול להוביל לסיכון מוגבר להריון או להתפשטות של מחלות מין.

חוויית מניעה פחות יעילה

תוצאה אפשרית נוספת של הנחת קונדום הפוך היא שהוא יכול להיות פחות יעיל כאמצעי מניעה. הסיבה לכך היא שהקונדום עשוי שלא להתאים בצורה הדוק כפי שהוא צריך, מה שעלול להוביל להחלקה או דליפה. זה יכול גם להגביר את הסיכון להריון או להתפשטות של מחלות מין.

איך לשים קונדום נכון

על מנת להפיק את המקסימום מהקונדום, חשוב לשים אותו נכון. לשם כך, התחל בבדיקת תאריך התפוגה על האריזה. לאחר מכן, פתחו בזהירות את האריזה וודאו שהקונדום מופנה כלפי מעלה. אתה יכול לדעת איזה צד למעלה על ידי חיפוש קצה המאגר, שהוא החלק של הקונדום שנועד לאסוף זרע. ברגע שהקונדום נמצא במצב הנכון, צבוט את קצה הקונדום ביד אחת וגלגל אותו במורד הפיר של הפין עם השני. ודא שהקונדום נפרש עד לבסיס הפין. אם אתה מבחין בבועות אוויר, עליך להתחיל מחדש עם קונדום חדש.

שאלות ותשובות

ש: האם זה בטוח להשתמש בקונדום שהולבש הפוך?

ת: לא, זה לא בטוח להשתמש בקונדום שהולבש הפוך. הסיבה לכך היא שהקונדום עשוי שלא להתאים בצורה הדוק כפי שהוא צריך, מה שעלול להוביל להחלקה או דליפה. זה יכול גם להגביר את הסיכון להריון או להתפשטות של מחלות מין.

ש: מה עלי לעשות אם אני שם קונדום הפוך?

ת: אם אתה שם קונדום הפוך, עליך להשליך אותו ולהתחיל מחדש עם קונדום חדש. הקפידו לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה ולפתוח את האריזה בזהירות לפני הנחת הקונדום.

ש: האם אני יכול לעשות שימוש חוזר בקונדום שהולבש הפוך?

ת: לא, אסור לעשות שימוש חוזר בקונדום שהולבש הפוך. הסיבה לכך היא שהקונדום ניזוק או נחלש, מה שעלול להוביל לסיכון מוגבר להריון או להתפשטות של מחלות מין.

סיכום

הנחת קונדום על הפוך עלולה להיות בעלת השלכות חמורות, כולל הסיכון לשבירה וחווית אמצעי מניעה פחות יעילה. כדי להפיק את המרב מהקונדום שלך, חשוב לשים אותו נכון. התחל בבדיקת תאריך התפוגה על האריזה ופתיחת האריזה בזהירות לפני הנחת הקונדום. ודא שהקונדום מופנה צד ימין כלפי מעלה וצבוט את קצה הקונדום ביד אחת וגלגל אותו במורד הפיר של הפין ביד השנייה. אם אתה מבחין בבועות אוויר, עליך להתחיל מחדש עם קונדום חדש. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן