דף הבית » המלצת הצוות » אם אישה בהריון ואני גומר בפנים – מה קורה?

אם אישה בהריון ואני גומר בפנים – מה קורה?

אם אישה בהריון ואני גומר בפנים - מה קורה?

מה קורה אם אישה בהריון ואני גומר בפנים?

אם אישה בהריון ואתה גמרת בפנים, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. חשוב להבין את הסיכונים וההשלכות הבריאותיות הפוטנציאליות של קיום יחסי מין לא מוגנים בזמן שאישה בהריון.

סיכונים של קיום יחסי מין לא מוגנים בהריון

קיום יחסי מין לא מוגנים בזמן שאישה בהריון יכול להגביר את הסיכון לזיהומים המועברים במגע מיני (STIs) וסיבוכים בריאותיים אחרים. חשוב לתרגל מין בטוח, גם אם אישה בהריון. משמעות הדבר היא שימוש בקונדומים ובצורות אחרות של הגנה כדי להפחית את הסיכון למחלות מין וסיבוכים בריאותיים אחרים.

השלכות בריאותיות אפשריות

גמר בתוך אישה בהריון עלול לגרום למגוון סיבוכים בריאותיים. אלה יכולים לכלול סיכון מוגבר להפלה, צירים מוקדמים וזיהום. חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים ולדבר עם ספק שירותי בריאות אם יש חששות.

סיכון להפלה

גמר בתוך אישה בהריון יכול להגביר את הסיכון להפלה. הסיבה לכך היא שהזרע יכול להכיל חיידקים וחומרים אחרים שעלולים לגרום לזיהום או לסיבוכים אחרים. זו הסיבה שחשוב לתרגל מין בטוח, גם אם אישה בהריון.

סיכון ללידה מוקדמת

גמר בתוך אישה בהריון יכול גם להגביר את הסיכון לצירים מוקדמים. הסיבה לכך היא שהזרע יכול להכיל הורמונים שיכולים לעורר צירים. חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות אם יש חששות לגבי צירים מוקדמים.

סכנת זיהום

גמר בתוך אישה בהריון יכול גם להגביר את הסיכון לזיהום. הסיבה לכך היא שהזרע יכול להכיל חיידקים וחומרים אחרים שעלולים לגרום לזיהום. חשוב לתרגל מין בטוח ולדבר עם ספק שירותי בריאות אם יש חששות.

חשוב להבין את הסיכונים של קיום יחסי מין לא מוגנים בזמן שאישה בהריון. חשוב גם לדבר עם ספק שירותי בריאות אם יש חששות. כדי ללמוד עוד על הסיכונים וההשלכות הבריאותיות הפוטנציאליות של קיום יחסי מין לא מוגנים בזמן שאישה בהריון, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן