דף הבית » מעניין » מה קורה אם שוכחים לקחת מיני גלולה?

מה קורה אם שוכחים לקחת מיני גלולה?

מה קורה אם שוכחים לקחת מיני גלולה?

מה זה מיני גלולה?

מיני גלולה היא סוג של אמצעי מניעה שמכיל פרוגסטין בלבד. הוא נלקח מדי יום ופועל על ידי עיבוי ריר צוואר הרחם, המונע כניסת זרע לרחם. זה גם מדלל את רירית הרחם, מה שמקשה על השתלת ביצית מופרית. מיני גלולות הן אופציה מצוינת למי שלא יכול לקחת גלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן.

מה קורה אם שוכחים לקחת מיני גלולה?

אם תשכחי לקחת כדור מיני, זה יכול להגביר את הסיכון שלך להיכנס להריון. חשוב ליטול את המיני גלולת באותה שעה בכל יום כדי לוודא שהיא יעילה. אם שכחת ליטול גלולה, חשוב ליטול אותה ברגע שאתה זוכר. אם שכחת ליטול גלולה ועברו יותר מ-12 שעות מאז הגלולה האחרונה שלך, עליך להשתמש באמצעי מניעה לגיבוי, כגון קונדום, במשך 7 הימים הבאים.

מה אם אני מתגעגע ליותר מגלולה אחת?

אם אתה מתגעגע יותר מגלולה אחת, עליך להשתמש באמצעי מניעה לגיבוי במשך 7 הימים הבאים. אתה צריך גם לקחת את הגלולה שהוחמצה ברגע שאתה זוכר ולאחר מכן לקחת את הגלולה הבאה בזמן הרגיל.

מה אם אני מקיא לאחר נטילת גלולה?

אם אתה מקיא תוך שעתיים לאחר נטילת כדור מיני, ייתכן שזה לא יהיה יעיל. עליך לקחת גלולה נוספת בהקדם האפשרי ולהשתמש באמצעי מניעה לגיבוי במשך 7 הימים הבאים.

כיצד למנוע החמצת גלולה

ישנן מספר דרכים לסייע במניעת החמצת גלולה:

  • הגדר שעון מעורר בטלפון או בשעון כדי להזכיר לך לקחת את הגלולה.
  • שמור את הגלולות שלך במקום שבו תראה אותם כל יום, כגון על שידת הלילה שלך.
  • שמור אספקת גיבוי של כדורים בארנק או בארנק שלך.
  • שוחח עם הרופא שלך על קבלת אספקת גלולות ל-3 חודשים.

חשוב ליטול את המיני גלולת באותה שעה בכל יום כדי לוודא שהיא יעילה. אם שכחת ליטול גלולה, חשוב ליטול אותה ברגע שאתה זוכר. אם אתה מתגעגע יותר מגלולה אחת, עליך להשתמש באמצעי מניעה לגיבוי במשך 7 הימים הבאים. ישנן מספר דרכים לסייע במניעת החמצת גלולה, כגון הגדרת אזעקה, שמירה על הגלולות במקום גלוי ושמירה על אספקת גיבוי של כדורים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן