דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם מנת יתר של לוסטרל?

מה קורה אם מנת יתר של לוסטרל?

. מה קורה אם מנת יתר של לוסטרל?

מה זה לוסטרל?

Lustral הוא שם מותג לתרופה נוגדת הדיכאון סרטרלין. הוא משמש לטיפול בדיכאון, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית, הפרעת פאניקה והפרעת דחק פוסט טראומטית. זה פועל על ידי הגברת רמות הסרוטונין, נוירוטרנסמיטר במוח שעוזר לווסת את מצב הרוח.

מהן הסיכונים של מנת יתר ב-Lustral?

מינון יתר של לוסטרל יכול להיות מסוכן ואף מסכן חיים. תסמינים של מנת יתר עשויים לכלול בלבול, נמנום, בחילות, הקאות, קצב לב מהיר והתקפים. אם אתה חושב שאתה או מישהו אחר קיבלת מנת יתר של Lustral, פנה מיד לטיפול רפואי.

מה עלי לעשות אם אני מנתח יתר של לוסטרל?

אם אתה חושב שאתה או מישהו אחר נטלת מנת יתר של Lustral, התקשר למוקד 911 או למרכז בקרת הרעל המקומי שלך מיד. אל תנסה לגרום לאדם להקיא או לתת לו משהו לשתות.

מהן תופעות הלוואי של מנת יתר על לוסטרל?

תופעות הלוואי של מנת יתר ב-Lustral יכולות להיות חמורות ועשויות לכלול בלבול, נמנום, בחילות, הקאות, קצב לב מהיר והתקפים. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול תסיסה, הזיות ושינויים בלחץ הדם.

מהן ההשפעות ארוכות הטווח של מנת יתר על לוסטרל?

ההשפעות ארוכות הטווח של מנת יתר על Lustral אינן ידועות. עם זאת, ייתכן שמנת יתר עלולה להוביל לנזק קבוע למוח או לאיברים אחרים.

מה עלי לעשות אם אני חושב שנטלתי מנת יתר של לוסטרל?

אם אתה חושב שאתה או מישהו אחר קיבלת מנת יתר של Lustral, פנה מיד לטיפול רפואי. אל תנסה לגרום לאדם להקיא או לתת לו משהו לשתות.

מה עלי לעשות כדי להימנע ממנת יתר של לוסטרל?

כדי למנוע מינון יתר של Lustral, חשוב ליטול את התרופה בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. אין ליטול יותר מהמינון המומלץ. חשוב גם לעקוב אחר המינונים שלך ולעולם לא ליטול יותר ממנה אחת בכל פעם.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
קח לוסטרל כפי שנקבע הפחת את הסיכון למינון יתר
מנת יתר של לוסטרל סיכונים פוטנציאליים ותופעות לוואי
פנה לטיפול רפואי הפחת את הסיכון להשפעות ארוכות טווח

חשוב לזכור כי מינון יתר של לוסטרל עלול להיות מסוכן ואף מסכן חיים. אם אתה חושב שאתה או מישהו אחר קיבלת מנת יתר של Lustral, פנה מיד לטיפול רפואי. כדי להפחית את הסיכון למינון יתר של Lustral, חשוב ליטול את התרופה בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא ולעולם לא ליטול יותר ממנה אחת בכל פעם. למידע נוסף, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן