דף הבית » מגזין » מה קורה אם לוקחים גלולות בהריון?

מה קורה אם לוקחים גלולות בהריון?

מה קורה אם לוקחים גלולות בהריון?

מהם הסיכונים של נטילת גלולות בהריון?

נטילת גלולות בהריון עלולה להיות בעלת השלכות חמורות הן על האם והן על התינוק. הסיכונים תלויים בסוג הגלולה ובשלב ההיריון. חלק מהכדורים עלולים לגרום למומים מולדים, בעוד שאחרים עלולים לגרום להפלה או צירים מוקדמים. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופה כלשהי בזמן ההריון.

אילו גלולות בטוח לקחת בהריון?

רוב התרופות ללא מרשם בטוחות לנטילה בהריון, אך חשוב לבדוק עם הרופא לפני נטילת תרופה כלשהי. תרופות מסוימות, כגון איבופרופן ואספירין, אינן מומלצות במהלך ההריון. כמו כן, חשוב להימנע מתוספי צמחים, מכיוון שעלולות להיות להם תופעות לוואי מסוכנות.

מה עלי לעשות אם אני צריך לקחת גלולות בהריון?

אם את צריכה ליטול תרופות בהריון, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את האפשרות הבטוחה ביותר עבורך ועבור תינוקך. הרופא שלך עשוי גם להמליץ על טיפולים חלופיים, כגון שינויים באורח החיים או תרופות טבעיות.

טיפים לנטילת גלולות בהריון

אם את צריכה ליטול תרופות בזמן ההריון, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להפחית את הסיכון לפגיעה בתינוקך.• שוחח עם הרופא שלך לפני נטילת תרופה כלשהי.• קח את המינון הנמוך ביותר האפשרי.• קח את התרופה עם אוכל כדי להפחית את הסיכון לבחילות.• הימנע מנטילת תרופות מרובות בו-זמנית.• הימנע מתוספי צמחים.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן בזמן נטילת תרופות בהריון, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי. תופעות לוואי מסוימות עשויות להיות חמורות ודורשות טיפול רפואי מיידי. חשוב גם לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה סימנים כלשהם של צירים מוקדמים, כגון התכווצויות, התכווצויות או דימום נרתיקי. נטילת גלולות בהריון עלולה להיות בעלת השלכות חמורות הן על האם והתינוק. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופה כלשהי בהריון ולפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן