דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם לא תחסנו כלב?

מה קורה אם לא תחסנו כלב?

מה קורה אם לא תחסנו כלב?

מהו חיסון?

חיסון הוא תהליך של החדרת צורה מוחלשת של נגיף או חיידק לגופו של בעל חיים, כמו כלב, על מנת לעורר את מערכת החיסון של הגוף ליצור נוגדנים שיגנו על בעל החיים מפני הנגיף או החיידק. חיסונים הם חלק חשוב בשמירה על בריאות הכלב ומניעת התפשטות המחלות.

מה קורה אם לא תחסנו כלב?

אם לא תחסן את הכלב שלך, הוא נמצא בסיכון לחלות במספר מחלות קשות. חיסונים מגנים מפני מגוון מחלות, כולל כלבת, מחלת המחלה, וירוס פרבו והפטיטיס. ללא חיסונים אלו, הכלב שלכם נמצא בסיכון לחלות במחלות אלו, שעלולות להיות קטלניות.

סיכון למחלות זיהומיות

ללא חיסונים, הכלב שלך נמצא בסיכון לחלות במספר מחלות זיהומיות. מחלות אלו יכולות להתפשט מכלב לכלב, כמו גם מבעלי חיים אחרים. חלק מהמחלות הנפוצות ביותר שעלולות להתפשט כוללות:

  • רבנים
  • סִיוּד
  • פרבו וירוס
  • דַלֶקֶת הַכָּבֵד
  • לפטוספירוזיס
  • פאראאינפלואנזה של כלבים
  • וירוס קורונה כלבי

מחלות אלו עלולות להיות קטלניות, ועלולות להתפשט גם לבעלי חיים אחרים ולבני אדם.

סיכון לבעיות בריאות אחרות

בנוסף לסיכון למחלות זיהומיות, אי חיסון הכלב יכול להוביל גם לבעיות בריאותיות אחרות. חיסונים עוזרים להגביר את המערכת החיסונית, מה שיכול לסייע במניעת מחלות אחרות, כגון דלקות עור, דלקות אוזניים ודלקות בדרכי הנשימה.

היתרונות של חיסון הכלב שלך

חיסון הכלב שלך הוא הדרך הטובה ביותר להגן עליו מפני מספר מחלות קשות. חיסונים בטוחים ויעילים ויכולים לעזור להגן על הכלב שלך ממגוון מחלות. חיסונים יכולים גם לעזור לחיזוק המערכת החיסונית, מה שיכול לסייע במניעת מחלות אחרות.

דעה אישית

חיסון הכלב שלך הוא חלק חשוב בשמירה על בריאותם ומניעת התפשטות המחלות. חיסונים בטוחים ויעילים ויכולים לעזור להגן על הכלב שלך ממספר מחלות קשות. חשוב לוודא שהכלב שלכם מעודכן בחיסונים שלו, ולשוחח עם הווטרינר על לוח החיסונים הטוב ביותר עבור הכלב שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן