דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם חורגים ממסגרת האשראי?

מה קורה אם חורגים ממסגרת האשראי?

מה קורה אם חורגים ממסגרת האשראי?

מהי מסגרת אשראי?

מסגרת אשראי היא סכום האשראי המקסימלי שמוסד פיננסי, כמו בנק או חברת כרטיסי אשראי, יעניק ללווה. מסגרת האשראי מבוססת על ניקוד האשראי של הלווה וההיסטוריה הפיננסית. חשוב להבין את מסגרת האשראי ולהישאר בתוכה.

מה קורה אם אתה חורג ממסגרת האשראי?

אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, אתה עשוי להיות כפוף למספר עמלות והשלכות אחרות. בהתאם לתנאי הסכם האשראי שלך, ייתכן שתחויב בעמלת מעבר למגבלה. בנוסף, ייתכן שתחויב בעמלה באיחור אם התשלום שלך לא יתקבל עד למועד הפירעון. ציון האשראי שלך עשוי להיות מושפע לרעה גם אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך.

עמלות

אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, ייתכן שתחויב בעמלת מעבר למגבלה. עמלה זו היא בדרך כלל אחוז מהסכום שחרגת ממסגרת האשראי שלך. חברות כרטיסי אשראי מסוימות עשויות גם לגבות עמלת איחור אם התשלום שלך לא יתקבל עד למועד הפירעון.

השפעה על ציון האשראי

חריגה ממסגרת האשראי שלך עלולה להשפיע לרעה על ניקוד האשראי שלך. ציון האשראי שלך הוא מדד לאמינות האשראי שלך, והוא משמש את המלווים כדי לקבוע אם להעניק לך אשראי או לא. אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, זה יכול להצביע בפני המלווים שאינך מסוגל לנהל את הכספים שלך בצורה אחראית. זה יכול להוביל לציון אשראי נמוך יותר, מה שיכול להקשות עליך לקבל אשראי בעתיד.

ההשלכות של חריגה ממסגרת האשראי

אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, חברת כרטיסי האשראי שלך עשויה לנקוט פעולה כדי להגן על עצמה מפני הפסדים פוטנציאליים. זה עשוי לכלול הגדלת ריבית, הפחתת מסגרת האשראי שלך או סגירת חשבונך. בנוסף, אם אינך יכול לבצע תשלומים בחשבונך, חברת כרטיסי האשראי שלך עשויה לדווח על עבריינותך ללשכות האשראי, מה שעלול לפגוע עוד יותר בניקוד האשראי שלך.

טיפים למניעת חריגה ממגבלת האשראי

הדרך הטובה ביותר להימנע מחריגה ממסגרת האשראי שלך היא להישאר במסגרתה. הקפד לעקוב אחר ההוצאות שלך ולהישאר במסגרת התקציב שלך. בנוסף, עליך להקפיד לשלם את החשבונות שלך בזמן כדי למנוע עמלות איחור וקנסות אחרים. אתה יכול גם להגדיר התראות בכרטיס האשראי שלך כדי להודיע לך כאשר אתה קרוב למסגרת האשראי שלך.

תוֹצָאָה תיאור
עמלות ייתכן שתחויב בעמלת מעבר למגבלה או עמלת איחור.
דירוג אשראי ציון האשראי שלך עשוי להיות מושפע לרעה.
השלכות חברת כרטיסי האשראי שלך עשויה לנקוט פעולה כדי להגן על עצמה מפני הפסדים פוטנציאליים.

למידע נוסף, צפה בסרטון זה על מה יקרה אם תחרוג ממסגרת האשראי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן