דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם אתה חורג ממסגרת האשראי שלך?

מה קורה אם אתה חורג ממסגרת האשראי שלך?

מה קורה אם אתה חורג ממסגרת האשראי שלך?

מה קורה אם אתה חורג ממסגרת האשראי שלך?

כרטיסי אשראי הם דרך מצוינת לבצע רכישות ולבנות אשראי. אבל חשוב להבין את ההשלכות של חריגה ממסגרת האשראי שלך. כאשר תחרוג ממסגרת האשראי שלך, ייתכן שתחויב בעמלה, ציון האשראי שלך עשוי להיות מושפע, וייתכן שלא תוכל לבצע רכישות נוספות עד שתשלם את יתרתך.

מהי מסגרת אשראי?

מסגרת אשראי היא סכום הכסף המקסימלי שניתן ללוות בכרטיס אשראי. זה נקבע על פי ניקוד האשראי שלך, ההכנסה וגורמים אחרים. מסגרת האשראי שלך רשומה בדרך כלל בפירוט כרטיס האשראי שלך.

מה קורה כשאתה חורג ממסגרת האשראי שלך?

כאשר תחרוג ממסגרת האשראי שלך, ייתכן שתחויב בעמלת מעבר למגבלה. עמלה זו היא בדרך כלל בסביבות $25. בנוסף, מנפיק כרטיס האשראי שלך עשוי גם לגבות ממך קנס אפריל, שהוא ריבית הגבוהה מהאפריל הרגיל שלך. ציון האשראי שלך עשוי להיות מושפע גם אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך. הסיבה לכך היא שיחס ניצול האשראי שלך, שהוא כמות האשראי שאתה משתמש בה בהשוואה לסך האשראי הזמין שלך, גדל כאשר אתה חורג ממסגרת האשראי שלך. יחס ניצול אשראי גבוה יכול לפגוע בניקוד האשראי שלך. לבסוף, אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, ייתכן שלא תוכל לבצע רכישות נוספות עד שתשלם את יתרתך. הסיבה לכך היא שרוב מנפיקי כרטיסי האשראי לא יאפשרו לך לבצע רכישות אם היתרה שלך חורגת ממסגרת האשראי שלך.

כיצד להימנע מחריגה ממסגרת האשראי שלך

הדרך הטובה ביותר להימנע מחריגה ממסגרת האשראי שלך היא לעקוב אחר ההוצאות שלך ולוודא שאינך עובר את תקרת האשראי שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת תדפיס כרטיס האשראי שלך באופן קבוע והגדרת התראות שיודיעו לך כאשר היתרה שלך מתקרבת למסגרת האשראי שלך. תוכל גם לבקש מנפיק כרטיס האשראי שלך להגדיל את מסגרת האשראי שלך. זה יכול לעזור לך להימנע מחריגה מהמגבלה שלך, מכיוון שיהיה לך יותר אשראי זמין. עם זאת, חשוב לזכור שהגדלת מסגרת האשראי שלך יכולה גם להגדיל את יחס ניצול האשראי שלך, מה שעלול לפגוע בניקוד האשראי שלך.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
חריגה ממגבלת האשראי עמלת מעבר למגבלה, קנס אפריל, ניקוד האשראי עשוי להיות מושפע, לא ניתן לבצע רכישות נוספות
עקוב אחר ההוצאות הימנע מעבר ממסגרת האשראי
הגדל את מסגרת האשראי אשראי זמין יותר, אך יחס ניצול האשראי עשוי לעלות

חריגה ממסגרת האשראי שלך עלולה להיות בעלת השלכות חמורות, לכן חשוב להבין מה קורה אם תחרוג מהמסגרת שלך. על ידי מעקב אחר ההוצאה שלך ובקשת מנפיק כרטיס האשראי שלך להגדיל את מסגרת האשראי שלך, תוכל להימנע מחריגה ממסגרת האשראי שלך ומהעמלות והקנסות הנלווים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן