דף הבית » מגזין » מה קורה אם אתה נשאר עם אפשרויות לתפוגה?

מה קורה אם אתה נשאר עם אפשרויות לתפוגה?

מה קורה אם אתה נשאר עם אפשרויות לתפוגה?

מהן אפשרויות?

אופציות הן סוג של נייר ערך נגזר המעניק למחזיק את הזכות, אך לא את החובה, לקנות או למכור נכס בסיס במחיר שנקבע מראש בתוך מסגרת זמן מוגדרת. אופציות משמשות לעתים קרובות משקיעים כדי לגדר את התיקים שלהם מפני הפסדים פוטנציאליים או כדי להעלות ספקולציות לגבי תנועות המחיר של נכס בסיס.

סוגי אפשרויות

האפשרויות מגיעות בשני סוגים: שיחות ו-puts. אופציית רכש מעניקה למחזיק את הזכות לקנות נכס בסיס במחיר שנקבע מראש, בעוד אופציית מכר מעניקה למחזיק את הזכות למכור נכס בסיס במחיר שנקבע מראש.

מה קורה אם אתה נשאר עם אפשרויות לתפוגה?

כאשר אופציה פוקעת, אין לה עוד ערך. אם בבעלותך אופציה והיא פוקעת, לא תוכל לממש את זכותך לקנות או למכור את נכס הבסיס. עם זאת, אם אתה מחזיק באופציה שנמצאת בכסף (כלומר שלאופציה יש ערך מהותי), ייתכן שתוכל לממש את זכותך לקנות או למכור את נכס הבסיס לפני פקיעת האופציה. אם אתה הבעלים של אופציה שהיא מחוץ לכסף (כלומר שאין לאופציה ערך מהותי), לא תוכל לממש את זכותך לקנות או למכור את נכס הבסיס לפני פקיעת האופציה. במקרה זה, האופציה תפקע ללא ערך ותאבד את הכסף ששילמת עבור האופציה.

סיכונים במסחר באופציות

מסחר באופציות טומן בחובו רמה גבוהה של סיכון. חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים במסחר באופציות לפני כניסה לעסקאות באופציות. מסחר באופציות יכול להיות רווחי, אך הוא גם ספקולטיבי ביותר ויכול לגרום להפסדים משמעותיים. מסחר באופציות כולל מספר אסטרטגיות וטכניקות מורכבות, וחשוב להבין את האסטרטגיות והטכניקות הללו לפני שנכנסים לעסקאות באופציות כלשהן. חשוב גם להבין את הסיכונים הכרוכים בכל אסטרטגיה וטכניקה לפני כניסה לעסקאות אופציות.

דעה אישית

מסחר באופציות יכול להיות דרך מצוינת להרוויח כסף בבורסה, אך חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בכך. מסחר באופציות הוא ספקולטיבי ביותר ויכול לגרום להפסדים משמעותיים אם לא נעשה כראוי. חשוב להבין את האסטרטגיות והטכניקות הכרוכות במסחר באופציות לפני כניסה לעסקאות באופציות. עם הידע וההבנה הנכונים, מסחר באופציות יכול להיות דרך מצוינת להרוויח כסף בשוק המניות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן