דף הבית » מגזין » מה קורה אם אתה עובר את מסגרת האשראי שלך?

מה קורה אם אתה עובר את מסגרת האשראי שלך?

מה קורה אם אתה עובר את מסגרת האשראי שלך?

מהי מסגרת אשראי?

מסגרת אשראי היא סכום הכסף המקסימלי שמלווה יאפשר לך ללוות. זה מבוסס על ציון האשראי שלך, ההכנסה וגורמים אחרים. כאשר אתה משתמש בכרטיס אשראי, אתה לווה כסף מהמלווה ועליך להחזיר אותו בריבית. אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, תחויב בעמלה וציון האשראי שלך עשוי להיות מושפע.

מה קורה אם אתה עובר את מסגרת האשראי שלך?

אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, תחויב בעמלת יתר. עמלה זו יכולה לנוע בין $25 ל-$35, תלוי במלווה. בנוסף, ציון האשראי שלך עשוי להיות מושפע. מעבר למסגרת האשראי שלך יכולה להיראות כסימן לחוסר אחריות פיננסית, מה שעלול להוריד את ציון האשראי שלך.

עמלות על איחור בתשלום

אם אתה חורג ממסגרת האשראי שלך ואינך יכול לשלם את היתרה במלואה, ייתכן שתחויב בעמלת איחור בתשלום. עמלה זו היא בדרך כלל בסביבות $35 וניתן להוסיף אותה ליתרה שלך. בנוסף, ייתכן שתחויב בריבית על היתרה.

ריבית מוגברת

אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, המלווה שלך עשוי להעלות את הריבית שלך. זה יכול להקשות על תשלום היתרה שלך, מכיוון שתשלם יותר בריבית.

הגדלת מסגרת האשראי

אם תעבור את מסגרת האשראי שלך, המלווה שלך עשוי להגדיל את מסגרת האשראי שלך. זה יכול להיות מועיל אם אתה יכול לשלם את היתרה במלואה, שכן זה ייתן לך יותר גמישות לבצע רכישות. עם זאת, זה יכול להיות גם מסוכן, שכן זה יכול להוביל ליותר חובות אם לא תיזהר.

כיצד להימנע ממעבר למסגרת האשראי שלך

  • בדוק את היתרה שלך באופן קבוע.
  • הגדר תשלומים אוטומטיים.
  • שלם את יתרתך במלואה בכל חודש.
  • עקוב אחר ההוצאות שלך.
  • הימנע משימוש בכרטיס האשראי שלך לרכישות דחף.

מעבר למסגרת האשראי שלך עלולה להיות יקרה ולהזיק לציון האשראי שלך. כדי להימנע ממעבר ממסגרת האשראי שלך, חשוב לעקוב אחר ההוצאות שלך ולשלם את היתרה במלואה בכל חודש. בנוסף, עליך להגדיר תשלומים אוטומטיים כדי להבטיח שלעולם לא תחמיץ תשלום. על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל להימנע ממעבר למסגרת האשראי שלך ולשמור על ציון אשראי בריא. אם אתה מתקשה לשלם את חוב כרטיס האשראי שלך, ישנם משאבים זמינים לעזור. אתה יכול ליצור קשר עם המלווה שלך כדי לדון באפשרויות התשלום, או שאתה יכול לבקש עזרה מסוכנות ייעוץ אשראי. בנוסף, תוכל לצפות בסרטונים על חוב בכרטיס אשראי כדי ללמוד עוד על ניהול החוב שלך. עם המשאבים והאסטרטגיות הנכונות, אתה יכול לשלם את החוב שלך ולהימנע מעבר ממסגרת האשראי שלך בעתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן