דף הבית » מאמרים » מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

להחמצת גלולה יכולה להיות השלכות חמורות. בין אם את נוטלת גלולה למניעת הריון, גלולה להחלפת הורמונים או כל סוג אחר של תרופה, חשוב ליטול אותה לפי המרשם. החמצת גלולה עלולה להוביל לתופעות לוואי לא רצויות, ובמקרים מסוימים אף יכולה להיות מסוכנת. כאשר אתה מחמיץ גלולה, זה יכול לגרום להפרעה במאזן ההורמונים הטבעי של גופך. זה יכול להוביל למגוון של תסמינים, כגון מחזורי מחזור לא סדיר, שינויים במצב הרוח, כאבי ראש ובחילות. זה יכול גם להגביר את הסיכון שלך לפתח מצבים רפואיים מסוימים, כגון אנדומטריוזיס, ציסטות בשחלות ומחלות דלקתיות באגן. בנוסף, החמצת גלולה יכולה גם להגביר את הסיכון שלך להיכנס להריון. גלולות למניעת הריון נועדו למנוע הריון על ידי מניעת ביוץ. כאשר אתה מתגעגע לגלולה, ייתכן שהגוף שלך לא יוכל לייצר מספיק הורמונים כדי למנוע ביוץ, מה שעלול להוביל להריון לא מתוכנן.

כיצד למנוע החמצת גלולה

הדרך הטובה ביותר למנוע החמצת גלולה היא ליצור שגרה. הגדר תזכורת בטלפון שלך או כתוב לעצמך פתק לקחת את הגלולה שלך באותה שעה בכל יום. אתה יכול גם לבקש מהרופא או הרוקח קופסת גלולות שתעזור לך לעקוב אחר מתי אתה לוקח את התרופה שלך. אם אתה מתגעגע לגלולה, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם איחרת יותר מ-12 שעות, עליך לקחת שני כדורים למחרת. אם איחרת יותר מ-24 שעות, עליך לקחת שני גלולות ולהשתמש באמצעי מניעה גיבוי, כגון קונדום, במשך שבעת הימים הבאים.

מה לעשות אם אתה מתגעגע למספר גלולות

אם אתה מתגעגע למספר גלולות, חשוב לפנות מיד לרופא או לרוקח. הם יכולים לעזור לך לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר ולספק לך אמצעי מניעה נוספים במידת הצורך.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם אתה מתגעגע לגלולה וחווית אחד מהתסמינים הבאים, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי: – כאבי בטן עזים – דימומים כבדים – בחילות או הקאות – חום – צמרמורות – פריחה

השוואה מהירה

מַצָב מה לעשות
פספס כדור אחד קח את זה ברגע שאתה נזכר. אם באיחור של יותר מ-12 שעות, קח שני כדורים למחרת.
פספסו מספר כדורים פנה מיד לרופא או לרוקח.
תסמינים חמורים פנה מיד לטיפול רפואי.

להחמצה של גלולה עלולה להיות השלכות חמורות, לכן חשוב ליטול את התרופה כפי שנקבע. אם אתה מתגעגע לגלולה, חשוב ליטול אותה ברגע שאתה זוכר ולפנות לרופא או לרוקח אם אתה מתגעגע למספר גלולות. אם אתם חווים תסמינים חמורים כלשהם, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי. נטילת התרופה כפי שנקבעה יכולה לעזור לך להימנע מתופעות לוואי לא רצויות ולהבטיח שתפיק את המרב מהתרופה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן