דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם אתה מסיים בפנים ויש מכשיר?

מה קורה אם אתה מסיים בפנים ויש מכשיר?

מה קורה אם אתה מסיים בפנים ויש מכשיר?

מה זה גימור בפנים ומהם הסיכונים?

גימור בפנים הוא מונח המשמש לתיאור כאשר גבר פולט בתוך אישה במהלך קיום יחסי מין. זה יכול להוות סיכון עבור שני בני הזוג, שכן זה יכול להוביל להעברת זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) והריונות לא רצויים. חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בגימור בפנים ולנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על עצמך ועל בן/בת הזוג.

הסיכונים של גימור בפנים

כאשר גבר מסיים בתוך אישה, קיים סיכון להעברת STIs. הסיבה לכך היא שחלק ממחלות מין, כגון כלמידיה וזיבה, עלולים להתפשט באמצעות זרע. בנוסף, אם האישה אינה משתמשת באמצעי מניעה, כגון גלולות או התקן תוך רחמי (IUD), קיים סיכון להריון.

מה לעשות אם אתה מסיים בפנים

אם אתה מסיים בפנים ויש מכשיר, כמו התקן תוך רחמי, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להגן על עצמך ועל בן/בת הזוג. אם אתה מודאג מהסיכון למחלות מין, חשוב להיבדק לזיהומים כלשהם. בנוסף, חשוב להשתמש באמצעי מניעה, כגון קונדומים, כדי להפחית את הסיכון להריונות לא רצויים.

איך להגן על עצמך

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני הסיכונים הכרוכים בגימור בפנים היא להשתמש באמצעי מניעה, כגון קונדומים או התקן תוך רחמי. בנוסף, חשוב להיבדק עבור כל STI אם אתה מודאג לגבי הסיכון להעברה.

אם אתה מחפש מידע נוסף על הסיכונים הקשורים לגימור בפנים ומה אתה יכול לעשות כדי להגן על עצמך, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן