דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם אתה בוכה הרבה?

מה קורה אם אתה בוכה הרבה?

מה קורה אם אתה בוכה הרבה?

מה גורם לבכי מוגזם?

בכי מוגזם הוא סימפטום שכיח של דיכאון, חרדה ובעיות נפשיות אחרות. זה יכול להיות גם תוצאה של כאב פיזי או אי נוחות, כגון כאב ראש או בטן. גורמים נוספים לבכי מוגזם כוללים שינויים הורמונליים, כגון אלו המתרחשים במהלך הריון או גיל המעבר, ותרופות מסוימות.

מהן ההשפעות של בכי מוגזם?

ההשפעות של בכי מוגזם יכולות להשתנות מאדם לאדם. אנשים מסוימים עשויים לחוות תסמינים גופניים, כגון כאבי ראש, עייפות ומתח שרירים. אחרים עלולים לחוות תסמינים רגשיים, כגון אשמה, בושה ותחושות של חוסר אונים. בכי מוגזם עלול להוביל גם לבידוד חברתי ולקשיי ריכוז.

תסמינים פיזיים תסמינים רגשיים
כאבי ראש אַשׁמָה
עייפות בושה
מתח שרירים תחושות של חוסר אונים

בכי מוגזם יכול גם להשפיע על מערכות היחסים שלכם. זה יכול להוביל לתחושות של תסכול וטינה מהסובבים אותך. זה יכול להיות גם קשה לשמור על מערכות יחסים אם אתה כל הזמן מרגיש מוצף מהרגשות שלך.

איך להתמודד עם בכי מוגזם

חשוב לפנות לעזרה אם אתה חווה בכי מוגזם. שיחה עם איש מקצוע בתחום בריאות הנפש יכולה לעזור לך לזהות את הגורמים הבסיסיים לבכי המוגזם שלך ולפתח אסטרטגיות להתמודדות איתו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתמודד עם בכי מוגזם:

  • קח זמן להירגע: מצא פעילויות שעוזרות לך להירגע, כגון יוגה, מדיטציה או קריאה.
  • דבר עם מישהו: שיחה עם חבר, בן משפחה או איש מקצוע בתחום בריאות הנפש יכול לעזור לך לעבד את הרגשות שלך ולמצוא דרכים להתמודד איתם.
  • תרגל טיפול עצמי: וודא שאתה ישן מספיק, אוכל בריא ועוסק בפעילויות שמביאות לך שמחה.
  • הגבל את החשיפה שלך לטריגרים: זהה פעילויות, אנשים או מצבים המעוררים את הרגשות שלך ונסה להגביל את החשיפה שלך אליהם.

אם אתם נאבקים בבכי מוגזם, חשוב לפנות לעזרה. איש מקצוע בתחום בריאות הנפש יכול לעזור לך לזהות את הגורמים הבסיסיים ולפתח אסטרטגיות להתמודד איתם. למד עוד על נושא זה ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן