דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם אוכלים קנאביס?

מה קורה אם אוכלים קנאביס?

מה קורה אם אוכלים קנאביס?

מה קורה אם אוכלים קנאביס?

קנאביס הוא סם פנאי פופולרי, אבל מה קורה אם אוכלים אותו במקום לעשן אותו? אכילת קנאביס יכולה לייצר קבוצה שונה של השפעות מאשר עישון, והיא גם יכולה להיות חזקה יותר. במאמר זה, נחקור את ההשפעות של אכילת קנאביס ואת הסיכונים הפוטנציאליים.

מהן ההשפעות של אכילת קנאביס?

כשאתה אוכל קנאביס, ההשפעות יכולות להיות חזקות יותר ומתמשכות יותר מאשר כשאתה מעשן אותו. הסיבה לכך היא שכאשר אתה אוכל קנאביס, הוא נספג דרך מערכת העיכול ועובר חילוף חומרים בכבד, המייצר סוג אחר של כימיקל בשם 11-hydroxy-THC. כימיקל זה חזק יותר מה-THC שמיוצר כאשר אתה מעשן קנאביס, והוא יכול לייצר השפעות חזקות יותר. ההשפעות של אכילת קנאביס יכולות לכלול:

  • הַרפָּיָה
  • הַרגָשָׁה טוֹבָה
  • תפיסה חושית מוגברת
  • תפיסת זמן שונה
  • תיאבון מוגבר
  • נוּמָה

ההשפעות של אכילת קנאביס יכולות להימשך מספר שעות, והן יכולות להיות חזקות יותר מההשפעות של עישון קנאביס.

מהם הסיכונים באכילת קנאביס?

אכילת קנאביס יכולה להיות חזקה יותר מעישון, ויכולה להיות לה יותר סיכונים. אכילת קנאביס עלולה לגרום לבחילות והקאות, והיא גם עלולה לגרום לחרדות ופרנויה. אכילת יותר מדי קנאביס עלולה גם לגרום למנת יתר, מה שעלול להוביל לקצב לב מוגבר, לבלבול ולהזיות. כמו כן, חשוב לציין כי אכילת קנאביס עשויה להימשך זמן רב יותר להשפיע מאשר לעישון. משמעות הדבר היא שקל לאכול יותר מדי קנאביס לפני שההשפעות מתחילות להופיע, מה שעלול להוביל למינון יתר.

איך לאכול קנאביס בבטחה

אם אתם הולכים לאכול קנאביס, חשוב לעשות זאת בבטחה. התחל עם מנה קטנה והמתן לפחות שעה לפני נטילת יותר. חשוב גם להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים ולדעת את הסימנים של מנת יתר. חשוב גם להיות מודע לכך שאכילת קנאביס יכולה להיות חזקה יותר מעישון, לכן חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים ולדעת את סימנים של מנת יתר.

סיכום

אכילת קנאביס יכולה לייצר השפעות שונות מאשר עישון, והיא גם יכולה להיות חזקה יותר. חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים ולדעת את הסימנים של מנת יתר. אם אתם מתכוונים לאכול קנאביס, חשוב לעשות זאת בבטחה ולהתחיל עם מנה קטנה. למידע נוסף, תוכללצפות בסרטונים ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן