דף הבית » מעניין » מה היה קורה אילו ריצ'רד היה נשאר על האנטומיה של גריי?

מה היה קורה אילו ריצ'רד היה נשאר על האנטומיה של גריי?

מה היה קורה אילו ריצ'רד היה נשאר על האנטומיה של גריי?

השפעת עזיבתו של ריצ'רד

ריצ'רד וובר היה אחת הדמויות המקוריות על האנטומיה של גריי. הוא היה ראש הכירורגיה בבית החולים סיאטל גרייס, ומנטור לרבות מדמויות התוכנית. בעונה 8, ריצ'רד עזב את התכנית, והותיר חלל עצום בדינמיקה של התכנית.

האפשרויות של שובו של ריצ'רד

אם ריצ'רד היה נשאר בתוכנית, האפשרויות לקווי עלילה היו אינסופיות. ריצ'רד יכול היה להיות מנטור לדור החדש של הרופאים, לעזור להם לנווט במורכבות של בית החולים. הוא יכול היה להיות מקור לחוכמה והדרכה עבור מרדית' ושאר הדמויות. הוא יכול היה להוות כוח מייצב בבית החולים, לעזור לשמור על תקינות.

ההשפעה על הדמויות

השפעת עזיבתו של ריצ'רד הורגשה על ידי רבים מהדמויות. מרדית' הושפעה במיוחד, שכן היא נראתה לריצ'רד כדמות אב. היא הייתה הרוסה מהעזיבה שלו, והצער שלה היה מורגש לאורך כל שאר העונה. אלכס הושפע גם הוא, שכן ריצ'רד היה מנטור עבורו. אלכס נראה לעתים קרובות נאבק בהיעדרו של ריצ'רד, וקשת האופי שלו השתנתה באופן משמעותי.

ההשפעה על התוכנית

ההשפעה של עזיבתו של ריצ'רד הורגשה גם בתוכנית עצמה. בלי ריצ'רד, התוכנית איבדה דמות מרכזית ומקור מרכזי לדרמה. התוכנית איבדה גם מקור יציבות מרכזי, שכן ריצ'רד היה נוכחות מרגיעה בעיצומו של כאוס.

האפשרות של מפגש מחודש

אם ריצ'רד היה נשאר בתוכנית, הייתה אפשרות למפגש מחודש בינו לבין מרדית'. זה היה רגע חזק עבור שתי הדמויות, וגם עבור התוכנית. זו הייתה הזדמנות עבור מרדית' להתחבר מחדש לדמות אביה, ולריצ'רד להתחבר מחדש עם בת חסותו האהובה.

האפשרות של עלילה חדשה

אם ריצ'רד היה נשאר בתוכנית, הייתה קיימת אפשרות של עלילה חדשה. ריצ'רד יכול היה להיות מעורב בתעלומה רפואית חדשה, או שהוא יכול היה להיות המוקד של קשת חדשה. זו הייתה הזדמנות מצוינת עבור התכנית לחקור קווי עלילה חדשים ולשמור על התכנית רעננה ומרגשת. בסופו של דבר, עזיבתו של ריצ'רד את האנטומיה של גריי הייתה אבדה עצומה עבור התכנית. נוכחותו הורגשה על ידי רבות מהדמויות, והיעדרו הורגש על ידי ההצגה עצמה. אי אפשר לדעת מה היה קורה אם ריצ'רד היה נשאר בתוכנית, אבל זו בהחלט מחשבה מעניינת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן