דף הבית » עשרת הגדולים » מה שאתה צריך לדעת על החזרים כספיים בקפריסין

מה שאתה צריך לדעת על החזרים כספיים בקפריסין

מה שאתה צריך לדעת על החזרים כספיים בקפריסין

מהו החזר קפריסין?

החזר קפריסין הוא החזר מס העומד לרשות תיירים המבקרים בקפריסין. ההחזר זמין לתיירים שמוציאים מינימום של 175 אירו בקפריסין והוא זמין לאזרחי האיחוד האירופי ולא לאזרחי האיחוד האירופי. ההחזר זמין על סחורות ושירותים שנרכשו בקפריסין וזמין הן ליחידים והן לחברות. ההחזר זמין על סחורות ושירותים שנרכשו בקפריסין וזמין הן ליחידים והן לחברות. ההחזר זמין על סחורות ושירותים שנרכשו בקפריסין והוא זמין הן לאנשים פרטיים והן לחברות. ההחזר זמין על סחורות ושירותים שנרכשו בקפריסין והוא זמין הן לאנשים פרטיים והן לחברות. ההחזר זמין על סחורות ושירותים שנרכשו בקפריסין והוא זמין הן לאנשים פרטיים והן לחברות.

כיצד לתבוע החזר קפריסין

על מנת לתבוע החזר קפריסין, תחילה עליך לקבל טופס פטור ממס מהסוחר. לאחר מכן הסוחר ימלא את הטופס ויספק לך עותק. לאחר מכן עליך להציג את הטופס ואת הקבלות שלך למשרד המכס בשדה התעופה כאשר אתה עוזב את קפריסין. לאחר מכן משרד המכס יעבד את ההחזר ותקבל את ההחזר בצורה של המחאה או העברה בנקאית.

זכאות להחזר קפריסין

על מנת להיות זכאי להחזר קפריסין, עליך לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • אתה חייב להיות לא תושב קפריסין.
  • אתה חייב להוציא לפחות 175 אירו בקפריסין.
  • בטח רכשת סחורה או שירותים בקפריסין.
  • עליך להציג את הטופס הפטור ממס ואת הקבלות שלך למשרד המכס בשדה התעופה בעת יציאה מקפריסין.

מה קורה אם אתה שוכח לקבל החזר קפריסין?

אם תשכח לקחת החזר קפריסין, לא תוכל לתבוע את ההחזר. יש לתבוע את ההחזר בעת היציאה מקפריסין. אם תשכח לקחת את ההחזר, לא תוכל לתבוע אותו במועד מאוחר יותר.

השוואה מהירה

קריטריונים זכאות להחזר קפריסין
לא תושב קפריסין כן
הוצאה מינימלית של 175 אירו בקפריסין כן
רכישת מוצרים או שירותים בקפריסין כן
הצג טופס פטור ממס וקבלות למשרד המכס בשדה התעופה בעת יציאה מקפריסין כן
שכח לקחת החזר קפריסין לא

לסיכום, החזר קפריסין הוא החזר מס שעומד לרשות התיירים המבקרים בקפריסין. ההחזר זמין לתיירים שמוציאים מינימום של 175 אירו בקפריסין והוא זמין לאזרחי האיחוד האירופי ולא לאזרחי האיחוד האירופי. על מנת להיות זכאי להחזר קפריסין, עליך לעמוד בקריטריונים המפורטים לעיל. אם תשכח לקחת החזר קפריסין, לא תוכל לתבוע את ההחזר. יש לתבוע את ההחזר בעת היציאה מקפריסין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן