דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה כשאתה מתקשר 911?

מה קורה כשאתה מתקשר 911?

מה קורה כשאתה מתקשר 911?

מה זה 911?

911 הוא מספר הטלפון החירום של ארצות הברית וקנדה. זהו המספר העיקרי להתקשרות במצב חירום. כשתחייגו 911, תהיו מחוברים לשדר שישאל אתכם איזה סוג חירום אתם חווים. בהתאם לסוג החירום, השולח ישלח את שירותי החירום המתאימים למיקומך.

מה קורה כשאתה מתקשר 911?

כאשר אתה מתקשר 911, השולח ישאל אותך סדרה של שאלות כדי לקבוע את סוג החירום שאתה חווה. השולח גם יבקש את מיקומך ומידע חשוב אחר. ברגע שלשולח יש את כל המידע הדרוש, הם ישלחו את שירותי החירום המתאימים למיקומך.

מִשׁטָרָה

אם אתה חווה פשע או מצב מסוכן, השולח ישלח משטרה למקום שלך. המשטרה תעריך את המצב ותנקוט בצעדים הנדרשים על מנת להבטיח את שלומך.

מכבי אש

אם אתה נתקל בשריפה או במצב מסוכן, המוקד ישלח את מכבי האש למקום שלך. מכבי האש יעריך את המצב וינקוט בצעדים הנדרשים על מנת להבטיח את שלומך.

שירותי רפואה דחופה

אם אתה חווה מצב חירום רפואי, השולח ישלח שירותי רפואת חירום למיקומך. שירותי רפואת החירום יעריכו את המצב וינקטו בצעדים הנדרשים על מנת להבטיח את שלומך.

טיפים להתקשרות 911

כאשר מתקשרים למוקד 911, חשוב לשמור על קור רוח ולספק למוקדן מידע רב ככל האפשר. להלן כמה טיפים להתקשרות 911:

  • הישארו רגועים ודברו ברור.
  • ספק לשגר את מיקומך וכל מידע חשוב אחר.
  • אם אתה נמצא במצב מסוכן, אל תנתק עד שהשולח יגיד לך לעשות זאת.
  • אם אתה במצב חירום רפואי, ספק לשולח כל מידע על מצבו של המטופל.
  • אם אתה נקלע בשריפה, ספק למוקד כל מידע על השריפה.

התקשרות 911 במצב חירום יכולה להיות חוויה מפחידה, אך חשוב לשמור על קור רוח ולספק למוקדן מידע רב ככל האפשר. על ידי כך, אתה יכול להבטיח ששירותי החירום המתאימים יישלחו למיקומך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן