דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם תשכח לקחת את יסמין פלוס פעם אחת?

מה קורה אם תשכח לקחת את יסמין פלוס פעם אחת?

מה קורה אם תשכח לקחת את יסמין פלוס פעם אחת?

מה זה יסמין פלוס?

יסמין פלוס היא תרופה המשמשת לטיפול בסימפטומים של חרדה ודיכאון. זהו שילוב של שני חומרים פעילים, sertraline ו-olanzapine, הפועלים יחד להפחתת תסמיני חרדה ודיכאון. התרופה נלקחת פעם ביום, בדרך כלל בבוקר. חשוב ליטול את התרופה כפי שרשם הרופא על מנת להפיק ממנה את מירב התועלת.

מה קורה אם תשכח לקחת את יסמין פלוס פעם אחת?

אם שכחת לקחת את יסמין פלוס פעם אחת, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקחת את המנה הבאה שלך כמתוכנן. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על המנה שנשכחה. אם שכחת ליטול את Jasmine Plus למשך מספר ימים, חשוב לפנות לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או לשנות את התרופה. חשוב ליטול את התרופה כפי שנקבעה על מנת להפיק ממנה את מירב התועלת.

מהן תופעות הלוואי של יסמין פלוס?

יסמין פלוס עלולה לגרום לתופעות לוואי, כולל בחילות, כאבי ראש, סחרחורת, נמנום, יובש בפה ועלייה במשקל. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או לשנות את התרופה.

מה עלי לעשות אם אשכח לקחת יסמין פלוס?

אם שכחת לקחת את יסמין פלוס פעם אחת, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקחת את המנה הבאה שלך כמתוכנן. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על המנה שנשכחה. אם שכחת ליטול את Jasmine Plus למשך מספר ימים, חשוב לפנות לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או לשנות את התרופה. חשוב לקחת את התרופה כפי שנקבעה על מנת להפיק ממנה את מירב התועלת. לסיכום, אם שכחת לקחת את יסמין פלוס פעם אחת, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם שכחת ליטול את יסמין פלוס למשך מספר ימים, פנה לרופא. ייתכן שהרופא שלך יצטרך להתאים את המינון שלך או לשנות את התרופה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן