דף הבית » מעניין » מה קורה אם תמשיך ליטול גללוט במהלך ההריון?

מה קורה אם תמשיך ליטול גללוט במהלך ההריון?

מה קורה אם תמשיך ליטול גללוט במהלך ההריון?

מה זה גללוט?

Glenlot היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה דו קוטבית. זהו סוג של תרופות נוגדות דיכאון המכונה מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI). זה עובד על ידי הגדלת כמות הסרוטונין, כימיקל במוח שעוזר לווסת את מצב הרוח.

מהם הסיכונים של נטילת גללוט במהלך ההריון?

נטילת Glenlot במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון למומים מולדים מסוימים, כולל מומי לב, חיך שסוע ומומים בתעלה העצבית. זה גם יכול להגביר את הסיכון ללידה מוקדמת ומשקל לידה נמוך.

מומי לב

נטילת Glenlot במהלך ההיריון עלולה להגביר את הסיכון לסוגים מסוימים של מומי לב, כולל מומי מחיצה פרוזדורים (ASDs) ומומי מחיצה חדרית (VSDs). ASDs הם חורים בדופן המפרידים בין שני החדרים העליונים של הלב, בעוד VSDs הם חורים בדופן המפרידים בין שני החדרים התחתונים של הלב.

חיך שסוע

נטילת גללוט במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון לחך שסוע, מצב בו גג הפה אינו נוצר כראוי. זה יכול לגרום לבעיות באכילה, דיבור ושמיעה.

מומים בצינור עצביים

נטילת גללוט במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון למומים בתעלה העצבית, שהם מומים מולדים במוח ובעמוד השדרה. ליקויים אלו עלולים לגרום למוגבלות פיזית ונפשית.

מה עלי לעשות אם אני נוטל גלנלוט ואני בהריון?

אם את נוטלת Glenlot ואת נכנסת להריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך מיד. הרופא שלך יוכל לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר עבורך ועבור תינוקך. בהתאם למצבך, הרופא שלך עשוי להמליץ לך להפסיק ליטול את התרופה או לעבור לתרופה אחרת. חשוב לזכור שלהפסקה או החלפה של התרופה יכולות להיות השלכות חמורות. אם אתה שוקל להפסיק או לשנות את התרופה, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך.

סיכום

נטילת Glenlot במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון למומים מולדים מסוימים, כולל מומי לב, חיך שסוע ומומים בתעלה העצבית. זה גם יכול להגביר את הסיכון ללידה מוקדמת ומשקל לידה נמוך. אם את נוטלת Glenlot ואת נכנסת להריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך מיד. הרופא שלך יוכל לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר עבורך ועבור תינוקך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן