דף הבית » מגזין » מה קורה אם תיקיה נמחקת?

מה קורה אם תיקיה נמחקת?

מה קורה אם תיקיה נמחקת?

מה קורה כאשר תיקייה נמחקת?

כאשר תיקייה נמחקת, נמחקים גם כל הקבצים ותיקיות המשנה שבתוכה. המשמעות היא שאם תמחק תיקיה, תאבד את כל הקבצים והתיקיות שנמצאים בתוכה. בהתאם לסוג התיקיה שנמחקה, ייתכן שהקבצים והתיקיות ניתנים לשחזור. כאשר תיקייה נמחקת, הנתונים לא נמחקים מיד מהכונן הקשיח. במקום זאת, השטח שהתיקיה ותכולתה תפסו מסומן כזמין לשימוש. המשמעות היא שהנתונים עדיין קיימים בכונן הקשיח, אך אינם נגישים. אם השטח לא מוחלף על ידי נתונים חדשים, אז אפשר לשחזר את התיקיה שנמחקה ואת תוכנה.

כיצד לשחזר תיקיה שנמחקה

אם מחקת בטעות תיקיה, יש כמה שיטות שבהן תוכל להשתמש כדי לנסות לשחזר אותה. השיטה הראשונה היא להשתמש בתוכנת שחזור נתונים. תוכניות אלה נועדו לסרוק את הכונן הקשיח ולחפש קבצים ותיקיות שנמחקו. אם התיקיה שנמחקה לא הוחלפה, תוכנית שחזור הנתונים אמורה להיות מסוגלת למצוא אותה ולשחזר אותה. שיטה נוספת היא להשתמש בסל המיחזור של Windows. אם התיקיה נמחקה מסל המיחזור, ייתכן שעדיין ניתן יהיה לשחזר אותה. כדי לעשות זאת, פתח את סל המיחזור וחפש את התיקיה. אם זה קיים, אז אתה יכול ללחוץ עליו באמצעות לחצן העכבר הימני ולבחור "שחזר" כדי לשחזר אותו.

מניעת אובדן נתונים

הדרך הטובה ביותר למנוע אובדן נתונים היא תמיד לגבות את הנתונים שלך. משמעות הדבר היא שעליך להעתיק באופן קבוע את הקבצים והתיקיות החשובים שלך לכונן קשיח חיצוני או לשירות אחסון בענן. בדרך זו, אם אי פעם תמחק בטעות תיקיה, עדיין יהיה לך עותק של הנתונים שבהם תוכל להשתמש כדי לשחזר אותם.

שירותי שחזור נתונים

אם אינך מצליח לשחזר את התיקיה שנמחקה בעצמך, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש בשירות שחזור נתונים. שירותים אלו מתמחים בשחזור נתונים שאבדו או נמחקו מכוננים קשיחים. הם משתמשים בתוכנה וחומרה מיוחדים כדי לסרוק את הכונן הקשיח ולחפש קבצים ותיקיות שנמחקו. אם התיקיה שנמחקה עדיין קיימת בכונן הקשיח, שירות שחזור הנתונים אמור להיות מסוגל לשחזר אותה.

סיכום

כאשר תיקייה נמחקת, נמחקים גם כל הקבצים ותיקיות המשנה שבתוכה. בהתאם לסוג התיקיה שנמחקה, ייתכן שהקבצים והתיקיות ניתנים לשחזור. ישנן מספר שיטות שבהן תוכל להשתמש כדי לנסות לשחזר תיקיה שנמחקה, כגון שימוש בתוכנת שחזור נתונים או סל המיחזור של Windows. הדרך הטובה ביותר למנוע אובדן נתונים היא תמיד לגבות את הנתונים שלך. אם אינך מצליח לשחזר את התיקיה שנמחקה בעצמך, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש בשירות שחזור נתונים. למידע נוסף, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן