דף הבית » מעניין » מה קורה אם תובעים אותי ואני לא לוקח יותר?

מה קורה אם תובעים אותי ואני לא לוקח יותר?

מה קורה אם תובעים אותי ואני לא לוקח יותר?

מה קורה אם תובעים אותי ואני לא לוקח יותר?

אם תובעים אותך ולא תנקוט בפעולות נוספות, סביר להניח שבית המשפט יוציא נגדך פסק דין ברירת מחדל. פסק דין ברירת מחדל הוא צו בית משפט המחייב אותך לשלם לתובע את סכום הכסף שהוא מבקש. חשוב להבין מה קורה אם תובעים אותך ולא תנקוט בפעולה נוספת כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת כיצד להמשיך.

מהו פסק דין ברירת מחדל?

פסק דין ברירת מחדל הוא צו בית משפט המחייב אותך לשלם לתובע את סכום הכסף שהוא מבקש. בית המשפט ייתן פסק דין ברירת מחדל אם לא תגיב לתביעה או אם לא תופיע בבית המשפט. כמו כן, בית המשפט ייתן פסק דין ברירת מחדל אם לא תגיש תשובה לתלונה.

מה קורה לאחר מתן פסק דין ברירת מחדל?

לאחר מתן פסק דין ברירת מחדל, התובע יכול לנקוט בצעדים לגביית הכספים המגיעים לו. זה עשוי לכלול עיטור השכר שלך, עיקול חשבונות הבנק שלך, או הטלת עיקול על הרכוש שלך. ייתכן שהתובע יוכל גם לגבות ריבית על סכום הכסף המגיע לו.

האם אני יכול לערער על פסק דין ברירת מחדל?

כן, אתה יכול לערער על פסק דין ברירת מחדל. אתה יכול להגיש בקשה לביטול פסק דין ברירת המחדל, שתחייב אותך להסביר מדוע לא הגבת לתביעה או מדוע לא התייצב בבית המשפט. לאחר מכן יחליט בית המשפט אם לבטל את פסק הדין ברירת המחדל או לא.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
אל תגיב לתביעה ניתן פסק דין ברירת מחדל
לא להופיע בבית המשפט ניתן פסק דין ברירת מחדל
אי הגשת תשובה לתלונה ניתן פסק דין ברירת מחדל
ערער על פסק דין ברירת מחדל בקשה לביטול פסק דין ברירת המחדל

לסיכום, חשוב להבין מה קורה אם תתבעו ולא תעשו עוד צעדים. פסק דין ברירת מחדל הוא צו בית משפט המחייב אותך לשלם לתובע את סכום הכסף שהוא מבקש. התובע יכול לנקוט בצעדים כדי לגבות את הכספים המגיעים לו, כגון עיטור שכרם, תפיסת חשבונות הבנק שלך או הטלת עיקול על רכושך. ניתן לערער על פסק דין ברירת מחדל על ידי הגשת בקשה לביטול פסק דין ברירת המחדל. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על מה יקרה אם תובעים אותך ולא תנקוט פעולה נוספת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן