דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם שמים קפה פילטר במקינטה

מה קורה אם שמים קפה פילטר במקינטה

מה קורה אם שמים קפה פילטר במקינטה

מה זה מקינטה?

מקינטה היא סוג של מכונת קפה המשתמשת בתהליך חליטה ייחודי כדי ליצור כוס קפה חזקה וטעימה. שלא כמו מכונות קפה מטפטפות מסורתיות, מקינטות משתמשות בתהליך חליטה בלחץ הדוחף מים חמים דרך טחון הקפה בלחץ גבוה מהרגיל. תהליך זה מוציא יותר טעם משטח הקפה, וכתוצאה מכך כוס קפה חזקה וטעימה יותר.

מהו פילטר קפה?

קפה פילטר הוא סוג של קפה שנרקח באמצעות פילטר נייר. מסנן הנייר לוכד את שאריות הקפה, ומאפשר רק לקפה הנוזלי לעבור דרכו. זה מביא לכוס קפה חלקה יותר, פחות מרירה. קפה פילטר מבושל בדרך כלל עם מכונת קפה בטפטוף, אך ניתן לבשל אותו גם במכבש צרפתי או במכונת אספרסו.

מה קורה אם שמים קפה פילטר במקינטה?

הכנסת קפה פילטר למקינטה אינה מומלצת, כיוון שתהליך הבישול בלחץ של המקינטה עלול לגרום לפיצוץ מסנן הנייר, וכתוצאה מכך לבלגן ולכוס קפה מרה. מסנן הנייר אינו מיועד לעמוד בלחץ של המקינטה, ועלול להינזק בקלות.

ההבדלים בין פילטר קפה לקפה מקינטה

לקפה פילטר ולקפה מקינטה יש כמה הבדלים עיקריים. קפה פילטר מבושל בדרך כלל עם מכונת קפה בטפטוף, בעוד שקפה מקינטה מבושלת עם מקינטה. קפה פילטר חלק יותר ופחות מר, בעוד שקפה מקינטה חזק וטעים יותר. קפה פילטר מבושל גם בלחץ נמוך יותר מקפה מקינטה.

השוואה מהירה

שיטת חליטה טעם לַחַץ
פילטר קפה חלק ופחות מר נָמוּך
קפה מקינטה חזק ומלא טעם גָבוֹהַ

לסיכום, לא מומלץ לשים קפה פילטר במקינטה. מסנן הנייר אינו מיועד לעמוד בלחץ של המקינטה, ועלול להינזק בקלות. לקפה פילטר ולקפה מקינטה יש כמה הבדלים מרכזיים, כגון שיטת הבישול, הטעם והלחץ. למידע נוסף על ההבדלים בין קפה פילטר לקפה מקינטה, אתה יכול לבדוק אתהסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן