דף הבית » הכי נצפים » מה קורה אם שוכחים לקחת כדור טחון?

מה קורה אם שוכחים לקחת כדור טחון?

מה קורה אם שוכחים לקחת כדור טחון?

מהי גלולת טחון?

גלולת טחון היא סוג של תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה וסוכרת. זהו שילוב של מספר תרופות שונות, כולל משתנים, חוסמי בטא ומעכבי ACE. חשוב ליטול את הגלולה כפי שרשם הרופא על מנת להפיק ממנה את מירב התועלת.

מה קורה אם שוכחים לקחת גלולת טחון?

אם שוכחים ליטול גלולת טחון, עלולות להיות לכך השלכות חמורות. תופעת הלוואי השכיחה ביותר של שכחת כדור טחון היא עלייה בלחץ הדם שלך. זה יכול להוביל לשבץ מוחי, התקף לב או סיבוכים רפואיים חמורים אחרים. תופעות לוואי אחרות של שכחה לקחת כדור טחון כוללות סחרחורת, כאבי ראש ועייפות.

כיצד להימנע מלשכוח לקחת גלולת טחון

הדרך הטובה ביותר להימנע משכחת נטילת גלולת טחון היא להגדיר תזכורת. אתה יכול להגדיר תזכורת בטלפון או במחשב שלך, או שאתה יכול להשתמש בקופסת גלולות כדי לעזור לך לזכור. אתה צריך גם לדבר עם הרופא שלך על הדרך הטובה ביותר לקחת את גלולת הטחון שלך.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
קח גלולת טחון לפי המרשם להפיק תועלת מתרופות
שכח לקחת גלולת טחון עלייה בלחץ הדם, סחרחורת, כאבי ראש ועייפות

חשוב ליטול את גלולת הטחון כפי שרשם הרופא על מנת להפיק ממנה את מירב התועלת. אם תשכח לקחת את גלולת הטחון שלך, זה יכול להיות השלכות חמורות. הדרך הטובה ביותר להימנע משכחת נטילת גלולת טחון היא להגדיר תזכורת ולשוחח עם הרופא שלך על הדרך הטובה ביותר לקחת את גלולת הטחון שלך. למידע נוסף על גלולות טחון ותופעות הלוואי האפשריות שלהן, תוכל לצפות בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן