דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה אם שוכחים להוסיף אבקת אפייה לעוגה?

מה קורה אם שוכחים להוסיף אבקת אפייה לעוגה?

מה קורה אם שוכחים להוסיף אבקת אפייה לעוגה?

מהי אבקת אפייה?

אבקת אפייה היא חומר תפיחה המשמש באפייה. זהו שילוב של סודה לשתייה, חומצה וסופג לחות. כאשר מערבבים אותו עם נוזל, הוא משחרר גז פחמן דו חמצני, שגורם לתפיחת הבצק או הבלילה. אבקת אפייה חיונית לאפיית עוגות, מכיוון שהיא עוזרת להן לתפוח ולהיות קלה ואוורירית.

מה קורה אם שוכחים להוסיף אבקת אפייה לעוגה?

אם שוכחים להוסיף לעוגה אבקת אפייה, העוגה לא תתפח ותהיה צפופה וכבדה. המרקם של העוגה יהיה יותר כמו ביסקוויט או סקון מאשר לעוגה קלילה ואוורירית. העוגה עשויה להיות מעט מרירה גם בגלל הסודה לשתייה, שהיא אחד המרכיבים של אבקת האפייה.

איך לתקן עוגה ללא אבקת אפייה

אם שכחתם להוסיף אבקת אפייה לעוגה, יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לנסות ולשמור אותה.

מוסיפים אבקת אפייה

אם יש לכם אבקת אפייה, אפשר להוסיף אותה לבלילת העוגה. זה יעזור לעוגה לתפוח ולהיות קלילה ואוורירית. עם זאת, חשוב לציין כי העוגה עשויה שלא לתפוח כפי שהייתה מתפחת לו הייתה מוסיפה אבקת האפייה בהתחלה.

הוסף סודה לשתייה וחומצה

אם אין לכם אבקת אפייה, אפשר להוסיף לבלילת העוגה סודה לשתייה וחומצה. זה יעזור לעוגה לתפוח, אבל אולי היא לא תהיה קלילה ואוורירית כמו שהייתה עם אבקת אפייה. החומצה יכולה להיות מיץ לימון, חומץ או קרם טרטר.

השוואה מהירה

מַרכִּיב השפעה
אבקת אפייה העוגה תעלה ותהיה קלילה ותפוחה
סודה לשתיה וחומצה העוגה תעלה, אבל אולי לא תהיה בהירה ואוורירית

סיכום

אבקת אפייה היא מרכיב חיוני לאפיית עוגות. אם שוכחים להוסיף לעוגה אבקת אפייה, העוגה לא תתפח ותהיה צפופה וכבדה. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולשמור אותו, כגון הוספת אבקת אפייה, סודה לשתייה וחומצה. למידע נוסף על אפיית עוגות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן