דף הבית » מגזין » מה קורה אם שוכחים זריקה למניעת הריון?

מה קורה אם שוכחים זריקה למניעת הריון?

מה קורה אם שוכחים זריקה למניעת הריון?

מהי זריקה למניעת הריון?

זריקה למניעת הריון היא אמצעי מניעה המוזרקים לגוף. זוהי צורה ארוכת טווח, הפיכה של אמצעי מניעה יעילה מאוד במניעת הריון. הזריקה מכילה הורמון בשם פרוגסטין, הדומה להורמון הפרוגסטרון המיוצר באופן טבעי בגוף. הזריקה פועלת על ידי מניעת ביוץ, שהוא שחרור של ביצית מהשחלות. זה גם מעבה את ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית.

מה קורה אם שוכחים זריקה?

אם שכחת לקבל זריקה למניעת הריון, יש כמה דברים שכדאי לדעת. ראשית, חשוב להבין שהזריקה יעילה ביותר כאשר היא ניתנת בזמן. אם שכחת לקבל את הזריקה, יעילות אמצעי המניעה עלולה להיות מופחתת. משמעות הדבר היא שאתה עשוי להיות בסיכון גבוה יותר להיכנס להריון. אם שכחת לקבל זריקה, עליך ליצור קשר עם הרופא שלך בהקדם האפשרי. הם יוכלו לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר. תלוי כמה זמן עבר מאז ההזרקה האחרונה שלך, ייתכן שתצטרך להשתמש באמצעי מניעה גיבוי, כגון קונדומים, כדי להפחית את הסיכון שלך להיכנס להריון.

מהם הסיכונים בשכחת זריקה?

אם שכחת לקבל זריקה כדי למנוע הריון, אתה עלול להיות בסיכון גבוה יותר להיכנס להריון. הסיבה לכך היא שהזריקה יעילה ביותר כאשר היא ניתנת בזמן. אם שכחת לקבל את הזריקה, יעילות אמצעי המניעה עלולה להיות מופחתת.

מהן האפשרויות אם שכחת זריקה?

אם שכחת לקבל זריקה למניעת הריון, עליך ליצור קשר עם הרופא שלך בהקדם האפשרי. הם יוכלו לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר. תלוי כמה זמן עבר מאז ההזרקה האחרונה שלך, ייתכן שתצטרך להשתמש באמצעי מניעה גיבוי, כגון קונדומים, כדי להפחית את הסיכון להיכנס להריון. הרופא שלך עשוי גם להמליץ לך לבצע בדיקת הריון כדי לוודא שאת לא בהריון. אם את בהריון, הם יוכלו לספק לך מידע על האפשרויות העומדות בפניך.

מהם היתרונות של זריקה למניעת הריון?

זריקה למניעת הריון היא אמצעי מניעה יעיל ביותר. זוהי צורה ארוכת טווח, הפיכה של אמצעי מניעה יעילה ביותר מ-99% במניעת הריון. זה גם נוח, מכיוון שצריך לתת את זה רק פעם בשלושה חודשים. בנוסף, זריקה למניעת הריון אינה מכילה הורמונים, ולכן אין לה אף אחת מתופעות הלוואי הקשורות לצורות אחרות של אמצעי מניעה הורמונליים. , כמו הגלולה.

סיכום

אם שכחת לקבל זריקה למניעת הריון, חשוב ליצור קשר עם הרופא שלך בהקדם האפשרי. הם יוכלו לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר. תלוי כמה זמן עבר מאז ההזרקה האחרונה שלך, ייתכן שתצטרך להשתמש באמצעי מניעה גיבוי, כגון קונדומים, כדי להפחית את הסיכון שלך להיכנס להריון. זריקה למניעת הריון היא אמצעי מניעה יעיל ביותר שיעילה ביותר מ-99% במניעת הריון. זה גם נוח, שכן זה צריך להיות מנוהל רק פעם בשלושה חודשים. למידע נוסף על זריקות למניעת הריון, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן