דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם צובעים שיער על שיער צבוע?

מה קורה אם צובעים שיער על שיער צבוע?

מה קורה אם צובעים שיער על שיער צבוע?

מה זה צביעת יתר?

צביעת יתר היא תהליך של מריחת צבע שיער על שיער שכבר נצבע. ניתן לעשות זאת כדי להשיג צבע כהה יותר, כדי לכסות שערות אפורות, או כדי לשנות את צבע השיער לחלוטין. חשוב לציין שלצביעת יתר עלולה להיות מגוון השפעות, שחלקן עשויות להיות בלתי רצויות.

מהן התוצאות הפוטנציאליות של צביעת יתר?

התוצאות הפוטנציאליות של צביעת יתר תלויות בסוג הצבע המשמש ובמצב השיער. באופן כללי, צביעת יתר יכולה לגרום לאחת משלוש תוצאות:

  • ייתכן שהצבע לא יסבול כלל, וכתוצאה מכך אין שינוי בצבע.
  • הצבע עשוי להימשך בצורה לא אחידה, וכתוצאה מכך צבע לא עקבי.
  • הצבע עשוי להיתפס טוב מדי, וכתוצאה מכך צבע כהה מהרצוי.

מה גורם לצבע לא אחיד?

צבע לא אחיד יכול להתרחש כאשר השיער אינו מוכן כראוי לפני הצביעה. זה יכול לקרות אם השיער יבש מדי, שמנוני מדי, או אם יש יותר מדי מוצר הצטברות על השיער. זה יכול להתרחש גם אם הצבע אינו מוחל באופן שווה.

מה גורם לצבע לקחת טוב מדי?

הצבע עשוי להידבק טוב מדי אם השיער כבר צבוע בכבדות. הסיבה לכך היא שמולקולות הצבע יכולות להיצמד למולקולות הצבע הקיימות, וכתוצאה מכך צבע כהה מהרצוי.

כיצד אוכל להימנע מתוצאות לא רצויות?

כדי למנוע תוצאות לא רצויות, חשוב להכין את השיער כראוי לפני הצביעה. זה כולל שטיפת השיער עם שמפו מבהיר כדי להסיר כל הצטברות מוצר, ושימוש במרכך עמוק כדי להבטיח שהשיער יקבל לחות נכונה. כמו כן, חשוב למרוח את הצבע בצורה אחידה, ולהשתמש בצבע המיועד במיוחד לצביעת יתר.

השוואה מהירה

תוֹצָאָה גורם
אין שינוי בצבע צבע לא לוקח
צבע לא אחיד שיער מוכן בצורה לא נכונה, מריחה לא אחידה
צבע כהה מהרצוי מולקולות צבע קיימות המתחברות למולקולות צבע חדשות

סיכום

צביעת השיער שלך על שיער שכבר צבוע יכולה להיות בעלת מגוון השפעות. חשוב להכין נכון את השיער לפני הצביעה, ולהשתמש בצבע שמיועד במיוחד לצביעה יתרה. פעולה זו יכולה לעזור למנוע תוצאות לא רצויות, כגון צבע לא אחיד או צבע כהה מהרצוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן