דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם נוסעים בכביש 6 ללא מנוי?

מה קורה אם נוסעים בכביש 6 ללא מנוי?

מה קורה אם נוסעים בכביש 6 ללא מנוי?

מה זה כביש 6?

כביש 6 הוא כביש אגרה בישראל המחבר בין צפון ודרום הארץ. זהו כביש מהיר מרכזי המשמש אלפי נהגים מדי יום. הכביש מנוהל על ידי החברה הלאומית לדרכים של ישראל (NRCI) וחייב בתשלום אגרה. על הנהגים לרכוש מנוי על מנת להשתמש בכביש.

מה קורה אם נוסעים בכביש 6 ללא מנוי?

נסיעה בכביש 6 ללא מנוי עלולה להיות טעות יקרה. נהגים שייתפסו נוהגים ללא מנוי יכולים לקנס עד 1,000 שקלים. בנוסף, נהגים שייתפסו ללא מנוי עלולים לפסול את רישיונם למשך עד שישה חודשים.

כיצד להימנע מנהיגה ללא מנוי

הדרך הטובה ביותר להימנע מנהיגה ללא מנוי היא לרכוש אחד לפני שאתה עולה לכביש. ניתן לרכוש מנויים באינטרנט או בכל משרד של NRCI. חשוב לציין שהמנויים תקפים רק לפרק זמן מסוים ולכן חשוב לחדש את המנוי לפני שיפוג תוקף.

מה אם אין לי מנוי?

אם אין לך מנוי, עדיין תוכל להשתמש בכביש 6, אך תחויב בתשלום גבוה יותר. התשלום מבוסס על אורך הנסיעה וסוג הרכב בו אתה נוהג. התשלום משולם בתום הטיול.

אילו אפשרויות נוספות זמינות?

אם אינך רוצה לרכוש מנוי, תוכל להשתמש בדרכים אחרות כדי להגיע ליעדך. בישראל ישנם כבישים רבים שבהם ניתן להשתמש בחינם וניתן להשתמש בהם כדי למנוע את האגרה בכביש 6.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה עֲלוּת השלכות
קנה מנוי משתנה אף אחד
סע ללא מנוי 1,000 שקלים הפסקת רישיון
שלם את האגרה משתנה אף אחד
השתמש בדרכים אחרות חינם אף אחד

סיכום

נסיעה בכביש 6 ללא מנוי עלולה להיות טעות יקרה. נהגים שייתפסו ללא מנוי עלולים לקבל קנס של עד 1,000 שקלים וניתן לשלול את רישיונם לתקופה של עד חצי שנה. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא לרכוש מנוי לפני שאתה יוצא לדרך. אם אינך רוצה לרכוש מנוי, תוכל להשתמש בדרכים אחרות כדי להגיע ליעדך. למידע נוסף על כביש 6 ותהליך המנוי, אתה יכול לצפות בסרטון זה מ-NRCI. לסיכום, חשוב להבין את ההשלכות של נסיעה בכביש 6 ללא מנוי ולנקוט בצעדים הנדרשים כדי להימנע מהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן