דף הבית » מאמרים » מה קורה אם מערבבים 38 תמציות באך ביחד?

מה קורה אם מערבבים 38 תמציות באך ביחד?

מה קורה אם מערבבים 38 תמציות באך ביחד?

מהן תמצית באך?

תמציות באך הן סוג של תרופה הומאופתית שניתן להשתמש בה כדי לסייע במגוון בעיות רגשיות ופיזיות. הם עשויים מפרחים של 38 צמחים שונים, שלכל אחד מהם תכונת ריפוי ייחודית. התמציות נעשות על ידי השריית הפרחים במי מעיינות ולאחר מכן חשיפתם לאור השמש. הנוזל שנוצר משמש לאחר מכן ליצירת התרופה. תמציות באך שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים עם מגוון בעיות, כולל מתח, חרדה, דיכאון ומחלות גופניות. מאמינים שהם פועלים בכך שהם עוזרים להחזיר את האיזון לגוף ולנפש.

מה קורה אם מערבבים 38 תמציות באך ביחד?

ערבוב של 38 תמציות באך יחד יכול להיות דרך רבת עוצמה ליצור תרופה שיכולה לעזור במגוון בעיות. השילוב של התמציות השונות יכול ליצור אפקט מרפא עוצמתי שיכול לעזור להחזיר את האיזון לגוף ולנפש. כאשר מערבבים 38 תמציות באך יחד, ניתן להשתמש בתרופה המתקבלת כדי לעזור עם מגוון בעיות פיזיות ורגשיות. זה יכול לעזור להפחית מתח וחרדה, לשפר את מצב הרוח, ואפילו לעזור להפחית כאב פיזי.

איך להכין תרופת 38 באך מהות

הכנת תרופת 38 באך היא פשוטה יחסית. כל מה שאתה צריך זה בקבוק מי מעיין ו-38 תמציות באך. מתחילים בהוספת כמה טיפות מכל תמצית למים ואז מערבבים את התערובת. לאחר שהתערובת הושלמה, ניתן לקחת אותה לפי הצורך.

מתי להשתמש בתרופת 38 באך אסנס

ניתן להשתמש בתרופה 38 תמצית באך בכל פעם שאתה מרגיש לחוץ, חרדה או המום. זה יכול לשמש גם כדי לעזור עם כאב פיזי או אי נוחות.

היתרונות של תרופת 38 באך מהות

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתרופת תמצית באך 38. כמה מהיתרונות הנפוצים ביותר כוללים:

  • הפחתת מתח וחרדה
  • שיפור מצב הרוח
  • הפחתת כאב פיזי
  • שיפור המיקוד והריכוז
  • הגברת רמות האנרגיה
  • שיפור איכות השינה

שימוש בתרופת 38 באך תמצית יכול להיות דרך מצוינת לעזור להחזיר את האיזון לגוף ולנפש. זה יכול לעזור להפחית מתח וחרדה, לשפר את מצב הרוח, ואפילו להפחית כאב פיזי.

סיכום

ערבוב של 38 תמציות באך יחד יכול להיות דרך רבת עוצמה ליצור תרופה שיכולה לעזור במגוון בעיות. השילוב של התמציות השונות יכול ליצור אפקט מרפא עוצמתי שיכול לעזור להחזיר את האיזון לגוף ולנפש. אם אתה מחפש דרך טבעית לעזור עם מתח, חרדה או כאב פיזי, אז תרופה 38 מהות באך עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך. כדי ללמוד עוד על תמציות באך וכיצד להכין תרופה משלך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן