דף הבית » מגזין » מה קורה אם מערבבים חום עם לבן?

מה קורה אם מערבבים חום עם לבן?

מה קורה אם מערבבים חום עם לבן?

מה קורה כשמערבבים חום ולבן?

ערבוב חום ולבן יכול ליצור מגוון של צבעים וגוונים שונים. בהתאם ליחס בין חום ללבן, אתה יכול ליצור מגוון של צבעים משיזוף בהיר ועד חום כהה. הצבע המדויק שתקבל יהיה תלוי בסוג החום והלבן שבו אתה משתמש, כמו גם ביחס של כל אחד מהם.

ההשפעות של ערבוב חום ולבן

כשמערבבים חום ולבן, התוצאה היא צבע שנמצא איפשהו בין השניים. בהתאם ליחס בין חום ללבן, אתה יכול ליצור מגוון של צבעים משיזוף בהיר ועד חום כהה. הצבע המדויק שתקבל יהיה תלוי בסוג החום והלבן שבו אתה משתמש, כמו גם ביחס של כל אחד. ערבוב חום ולבן יכול גם ליצור מגוון גוונים, מבהיר ועד כהה. הסיבה לכך היא שככל שהחום כהה יותר, הצבע המתקבל יהיה כהה יותר. באופן דומה, ככל שהלבן בהיר יותר, הצבע המתקבל יהיה בהיר יותר.

שימוש בחום ולבן בעיצובים שלך

ערבוב חום ולבן יכול להיות דרך מצוינת ליצור מגוון של צבעים וגוונים עבור העיצובים שלך. אתה יכול להשתמש בטכניקה זו כדי ליצור מגוון של צבעים עבור העיצובים שלך, משיזוף בהיר ועד חום כהה. אתה יכול גם להשתמש בטכניקה זו כדי ליצור מגוון של גוונים, מבהיר ועד כהה. הסיבה לכך היא שככל שהחום כהה יותר, הצבע המתקבל יהיה כהה יותר. באופן דומה, ככל שהלבן בהיר יותר, הצבע המתקבל יהיה בהיר יותר. ניתן להשתמש בערבוב חום ולבן גם ליצירת מגוון מרקמים ודוגמאות. לדוגמה, אתה יכול לערבב חום ולבן כדי ליצור אפקט שיש, או כדי ליצור דפוס פסים.

סיכום

ערבוב חום ולבן יכול ליצור מגוון של צבעים וגוונים שונים. בהתאם ליחס בין חום ללבן, אתה יכול ליצור מגוון של צבעים משיזוף בהיר ועד חום כהה. אתה יכול גם להשתמש בטכניקה זו כדי ליצור מגוון של גוונים, מבהיר ועד כהה. בנוסף, אתה יכול להשתמש בטכניקה זו כדי ליצור מגוון של טקסטורות ודפוסים. למידע נוסף על ערבוב חום ולבן, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן