דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם מנפחים צמיג יותר מדי?

מה קורה אם מנפחים צמיג יותר מדי?

. מה קורה אם מנפחים צמיג יותר מדי?

מהי ניפוח בצמיגים?

ניפוח צמיג הוא תהליך מילוי צמיג באוויר או חנקן לרמת הלחץ המומלצת. לחץ האוויר בצמיגים נמדד בפאונד לאינץ' רבוע (PSI). לחץ הצמיגים המומלץ לרכבכם ניתן למצוא במדריך למשתמש או בלוח הצמיגים, שבדרך כלל ממוקם בחלק הפנימי של דלת הנהג.

מה קורה אם מנפחים צמיג יותר מדי?

אם אתה מנפח צמיג יותר מדי, זה יכול לגרום למספר בעיות. הבעיה השכיחה ביותר היא שהצמיג יהיה מועד יותר לפנצ'רים ולתקיפות. הסיבה לכך היא שהצמיג נמצא במתח רב יותר בגלל הלחץ המוגבר. בנוסף, הצמיג יתבלה מהר יותר והנסיעה תהיה קשה יותר.

השפעות על משטח הצמיגים

כאשר צמיג מנופח יתר על המידה, משטח הצמיג יתבלה מהר יותר. הסיבה לכך היא שהצמיג אינו מסוגל להתגמש כפי שהוא צריך, מה שגורם לשחיקה לא אחידה של הדריכה. זה יכול להוביל לטיפול ומשיכה לקויים, שעלולים להיות מסוכנים בתנאי נהיגה מסוימים.

השפעות על איכות הנסיעה

כאשר צמיג מנופח יתר על המידה, איכות הנסיעה תהיה קשה יותר. הסיבה לכך היא שהצמיג אינו מסוגל לספוג את המהמורות והרעידות בכביש. זה יכול להוביל לנסיעה גרועה יותר ועלול לגרום לאי נוחות לנהג ולנוסעים.

כיצד להימנע מנפח יתר בצמיג

הדרך הטובה ביותר למנוע ניפוח יתר בצמיג היא לבדוק את לחץ האוויר בצמיג באופן קבוע. לחץ האוויר המומלץ ניתן למצוא במדריך למשתמש או בלוח הצמיגים. חשוב לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים כאשר הצמיגים קרים, שכן הלחץ עולה כאשר הצמיגים חמים. חשוב גם להשתמש במד לחץ בצמיגים בעת בדיקת לחץ האוויר בצמיגים. זה יבטיח שלחץ הצמיגים יהיה מדויק ושהצמיגים לא מנופחים יתר על המידה.

השוואה מהירה

ניפוח צמיגים נכון מנופח יתר על המידה
שחיקת צמיגים נוֹרמָלִי מהיר יותר
איכות נסיעה חלק חריף יותר
גרירה טוֹב עני

לסיכום, חשוב לבדוק באופן קבוע את לחץ האוויר בצמיגים ולהשתמש במד לחץ אוויר בצמיגים על מנת לוודא שהצמיגים אינם מנופחים יתר על המידה. צמיגים מנופחים מדי עלולים לגרום למספר בעיות, כולל בלאי מהיר יותר של הצמיגים, נסיעה קשה יותר ומשיכה לקויה. למידע נוסף על ניפוח צמיגים, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן