דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם לא תשלמו פנסיה לעצמאים ב-2019?

מה קורה אם לא תשלמו פנסיה לעצמאים ב-2019?

. מה קורה אם לא תשלמו פנסיה לעצמאים ב-2019?

מהי פנסיה לעצמאים?

פנסיה לעצמאים היא תכנית חיסכון לפנסיה המאפשרת לעצמאים לחסוך לפנסיה. זוהי תכנית מטעמי מס המאפשרת לעצמאים לחסוך לפנסיה על בסיס לפני מס. הכסף שנחסך בתוכנית הפנסיה יכול לשמש להשלמת קצבאות ביטוח לאומי או מקורות הכנסה אחרים לפרישה.

מה קורה אם לא תשלמו פנסיה לעצמאים ב-2019?

אם לא תשלמו פנסיה לעצמאים ב-2019, אתם עלולים לעמוד בפני מספר השלכות. ההשלכה המיידית ביותר היא שלא תוכלו לנצל את הטבות המס הנלוות לתכנית הפנסיונית. בנוסף, לא תוכל לחסוך לפנסיה על בסיס לפני מס, מה שעלול להפחית משמעותית את החיסכון הפנסיוני שלך.

עונשים

בנוסף להשלכות המיידיות, אתה עלול לעמוד בפני קנסות גם בגין אי תשלום פנסיה לעצמאים בשנת 2019. רשות המסים עשויה להטיל קנס של עד 10% מהסכום שהיית צריך להפריש ל- תכנית פנסיה. בנוסף, מס הכנסה עשוי גם להטיל קנס של עד 25% מהסכום שהיית צריך להפקיד לתוכנית הפנסיה אם לא תבצע את ההפקדות הנדרשות במשך שלוש שנים רצופות.

הימנעות מעונשים

הדרך הטובה ביותר להימנע מקנסות היא לוודא שאתה מבצע את ההפקדות הנדרשות לתוכנית הפנסיה שלך. עליך גם לוודא שאתה מגיש את הניירת הנדרשת למס הכנסה. בנוסף, כדאי להתייעץ עם יועץ פיננסי כדי לוודא שאתה מנצל את כל הטבות המס הקשורות לתוכנית הפנסיה.

השוואה מהירה

תוֹצָאָה עוֹנֶשׁ
השלכות מיידיות אף אחד
עונש של מס הכנסה עד 10% מהסכום שהיית צריך לתרום
עונש של מס הכנסה (3 שנים רצופות) עד 25% מהסכום שהיית צריך לתרום

בכל הנוגע לתכנון פרישה, חשוב לוודא שאתם מנצלים את כל הטבות המס הנלוות לתכנית פנסיה לעצמאים. אם לא תשלם פנסיה לעצמאים בשנת 2019, אתה עלול לעמוד בפני מספר השלכות, כולל קנסות ממס הכנסה. כדי להימנע מקנסות אלה, חשוב לוודא שאתה מבצע את ההפקדות הנדרשות לתוכנית הפנסיה שלך ומגיש את הניירת הנדרשת ל-IRS. בנוסף, כדאי להתייעץ עם יועץ פיננסי כדי לוודא שאתה מנצל את כל הטבות המס הקשורות לתוכנית הפנסיה. למידע נוסף על פנסיה לעצמאים, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן