דף הבית » מגזין » מה קורה אם לא עוברים פוליגרף?

מה קורה אם לא עוברים פוליגרף?

מה קורה אם לא עוברים פוליגרף?

מהי בדיקת פוליגרף?

בדיקת פוליגרף, המכונה גם בדיקת גלאי שקר, היא כלי המשמש לגילוי הונאה. הוא מודד תגובות פיזיולוגיות לסדרת שאלות שנשאלו על ידי בוחן. לאחר מכן התגובות מנותחות כדי לקבוע אם האדם דובר אמת או לא.

איך עובדת בדיקת פוליגרף?

במהלך בדיקת פוליגרף הבודק ישאל סדרת שאלות תוך מעקב אחר התגובות הפיזיולוגיות של האדם. תגובות אלו נמדדות בדרך כלל על ידי ניטור קצב הלב, הנשימה ופעילות בלוטות הזיעה של האדם. לאחר מכן הבוחן ינתח את התגובות כדי לקבוע אם האדם דובר אמת או לא.

מה קורה אם לא תעבור בדיקת פוליגרף?

אם אתה לא עובר בדיקת פוליגרף, זה לא בהכרח אומר שאתה משקר. זה יכול פשוט אומר שאתה עצבני או חרד, מה שיכול להוביל לתוצאות חיוביות שגויות. עם זאת, אם הבוחן מאמין שאתה לא דובר אמת, הוא עשוי לנקוט צעדים נוספים. זה יכול לכלול חקירה נוספת או אפילו אישומים פליליים.

כיצד להתכונן לבדיקת פוליגרף

אם מתבקשים לעבור בדיקת פוליגרף, חשוב להיות מוכנים. הדרך הטובה ביותר להתכונן היא לתרגל טכניקות הרפיה כמו נשימות עמוקות ומדיטציה. חשוב גם להיות כנים ולענות על כל השאלות בכנות. אם אתה עצבני, זה בסדר להקדיש כמה רגעים כדי ליצור את עצמך לפני שאתה עונה.

סיכום

בדיקת פוליגרף היא כלי נפוץ המשמש לאיתור הונאה. חשוב להיות כנים ולתרגל טכניקות הרפיה לפני ביצוע המבחן. אם לא תעבור בדיקת פוליגרף, זה לא בהכרח אומר שאתה משקר, אבל זה עלול להוביל לחקירה נוספת או אפילו לאישומים פליליים. למידע נוסף על בדיקות פוליגרף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן