דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם לא אשלם?

מה קורה אם לא אשלם?

מה קורה אם לא אשלם?

מה קורה אם לא אשלם?

זה מצב שאף אחד לא רוצה להיקלע אליו, אבל זה קורה לטובים שבינינו. יש לך חשבונות לשלם, אבל פשוט אין לך כסף לכסות אותם. מה קורה אם אתה לא משלם? התשובה לשאלה זו תלויה בסוג החשבון שאתה לא משלם. בדרך כלל, אם לא תשלם את החשבונות שלך, תחויב בעמלות איחור וריבית. זה יכול להסתכם במהירות ולהקשות עוד יותר על תשלום החוב. בנוסף, אם לא תשלם את החשבונות שלך, ניקוד האשראי שלך ייפגע. זה יכול להקשות על קבלת הלוואות או כרטיסי אשראי בעתיד.

עמלות איחור וריבית

אם לא תשלם את החשבונות שלך בזמן, תחויב בעמלות איחור וריבית. עמלות איחור הן בדרך כלל אחוז מסכום החשבון, והריבית היא בדרך כלל אחוז מהיתרה. גובה הריבית ועמלות האיחור שאתה מחויב יהיה תלוי בסוג החשבון ובחברה איתה אתה מתמודד.

דירוג אשראי

אם לא תשלם את החשבונות שלך, ניקוד האשראי שלך ייפגע. הסיבה לכך היא שתשלומים מאוחרים מדווחים ללשכות האשראי, והם יכולים להשפיע לרעה על הציון שלך. בנוסף, אם לא תשלם את החשבונות שלך, החברה עשויה לשלוח את חשבונך לסוכנות גבייה. זה גם ישפיע לרעה על ניקוד האשראי שלך.

ההשלכות של אי תשלום

אם לא תשלם את החשבונות שלך, החברה עשויה לנקוט נגדך צעדים משפטיים. זה יכול לכלול הגשת תביעה או עיטור השכר שלך. בנוסף, החברה עשויה לסגור את השירותים שלך או להחזיר את הנכס שלך.

איך להימנע מלשלם

הדרך הטובה ביותר להימנע מלשלם את החשבונות שלך היא ליצור תקציב ולעמוד בו. ודא שאתה מפריש מספיק כסף מדי חודש כדי לכסות את החשבונות שלך. בנוסף, אם אתה מתקשה לבצע תשלומים, צור קשר עם החברה ובדוק אם הם יכולים לתכנן איתך תוכנית תשלומים. אם אתה מתקשה לבצע תשלומים, יש גם ארגונים שיכולים לעזור. ארגונים אלה יכולים לספק ייעוץ פיננסי ולעזור לך ליצור תקציב. בנוסף, ייתכן שהם יוכלו לנהל משא ומתן עם נושים בשמך. לא משנה מה, חשוב לזכור שלא לשלם את החשבונות שלך עלולות להיות השלכות חמורות. אם אתה מתקשה לבצע תשלומים, צור קשר עם החברה ובדוק אם הם יכולים לבנות איתך תוכנית תשלומים. בנוסף, ישנם ארגונים שיכולים לעזור אם אתה מתקשה לבצע תשלומים. למידע נוסף, עיין בסרטון זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן