דף הבית » מעניין » מה קורה אם כלב משתין הרבה?

מה קורה אם כלב משתין הרבה?

מה קורה אם כלב משתין הרבה?

מה גורם לכלב להשתין הרבה?

זה יכול להיות מדאיג כאשר אתה מבחין שהכלב שלך משתין יותר מהרגיל. למרות שזה נורמלי שכלב עושה פיפי כמה פעמים ביום, השתנה מוגזמת יכולה להיות סימן לבעיה רפואית. כדי לקבוע את הסיבה להטלת שתן מוגזמת של הכלב שלך, חשוב להבין את הסיבות הבסיסיות.

מצבים רפואיים

מצבים רפואיים מסוימים יכולים לגרום לכלב להשתין הרבה. סוכרת, מחלת קושינג ומחלת כליות הם כולם מצבים רפואיים שעלולים לגרום למתן שתן מוגזם. אם הכלב שלך משתין יותר מהרגיל, חשוב לקחת אותו לווטרינר לבדיקה.

זיהומים

זיהומים יכולים גם לגרום לכלב להשתין הרבה. דלקות בדרכי השתן, דלקות בשלפוחית השתן וזיהומי כליות עלולים לגרום למתן שתן מוגזם. אם הכלב שלך משתין יותר מהרגיל, חשוב לקחת אותו לווטרינר לבדיקה.

לחץ

מתח יכול גם לגרום לכלב להשתין הרבה. אם הכלב שלך מרגיש חרדה או מפחד, הוא עלול להתחיל לעשות פיפי יותר מהרגיל. חשוב לזהות את מקור הלחץ של הכלב שלך ולנקוט בצעדים כדי להפחית אותו.

גיל

הגיל יכול להיות גם גורם למתן שתן מוגזם. ככל שהכלבים מזדקנים, ייתכן שגופם לא יוכל להחזיק את שלפוחית השתן שלהם כמו פעם. אם הכלב שלך משתין יותר מהרגיל, חשוב לקחת אותו לווטרינר לבדיקה.

איך לעזור לכלב שמשתין הרבה

לאחר שזיהית את הסיבה להטלת שתן מוגזמת של הכלב שלך, תוכל לנקוט בצעדים כדי לעזור להם. הנה כמה טיפים לעזרה לכלב שמשתין הרבה:

קח אותם לווטרינר

הצעד הראשון הוא לקחת את הכלב שלך לווטרינר לבדיקה. הווטרינר שלך יכול לעזור לך לזהות את הסיבה להטלת שתן מוגזמת של הכלב שלך ולספק טיפול.

ודא שיש להם גישה למים

חשוב לוודא שלכלב שלכם יש גישה להרבה מים טריים ונקיים. זה יעזור לשמור על לחות ולהפחית את הסיכון להתייבשות.

לספק סביבה נוחה

ודא שלכלב שלך תהיה סביבה נוחה להירגע בה. ספק להם מיטה, צעצועים והרבה מקום לנוע.

להפחית לחץ

אם הכלב שלך מרגיש חרדה או פחד, חשוב לנקוט בצעדים כדי להפחית את הלחץ שלו. הקדישו איתם זמן, ספקו להם שפע של פעילות גופנית והעניקו להם תשומת לב רבה.

סיכום

מתן שתן מוגזם יכול להיות סימן לבעיה רפואית או סימן ללחץ. חשוב לקחת את הכלב לבדיקה לווטרינר אם הוא משתין יותר מהרגיל. אתה יכול גם לנקוט בצעדים כדי לעזור לכלב שלך, כמו לספק לו הרבה מים, סביבה נוחה והפחתת הלחץ שלו. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן