דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם יש עודף מגנזיום?

מה קורה אם יש עודף מגנזיום?

מה קורה אם יש עודף מגנזיום?

מהו מגנזיום?

מגנזיום הוא מינרל חיוני שנמצא במזונות רבים, כולל ירקות עלים ירוקים, אגוזים ודגנים מלאים. הוא נמצא גם בתוספי תזונה מסוימים. מגנזיום חשוב לתפקודים גופניים רבים, כולל תפקוד שרירים ועצבים, ויסות לחץ דם וייצור אנרגיה. זה גם הכרחי ליצירת עצמות ושיניים.

מה קורה אם יש עודף מגנזיום?

כאשר יש יותר מדי מגנזיום בגוף, זה יכול לגרום למגוון תסמינים, כולל בחילות, הקאות, שלשולים וכאבי בטן. זה יכול גם לגרום לבלבול, חולשת שרירים וקשיי נשימה. במקרים קיצוניים, זה יכול להוביל לתרדמת או למוות.

מה גורם לעודף מגנזיום?

עודף מגנזיום יכול להיגרם על ידי נטילת יותר מדי תוספי תזונה, או על ידי אכילת מזונות עשירים במגנזיום. זה יכול להיגרם גם ממצבים רפואיים מסוימים, כגון אי ספיקת כליות או פעילות יתר של בלוטת התריס.

כיצד למנוע עודף מגנזיום

הדרך הטובה ביותר למנוע עודף מגנזיום היא לוודא שאינכם נוטלים יותר מדי תוספי תזונה, ולוודא שאתם אוכלים תזונה מאוזנת ודלה במגנזיום. אם יש לך מצב רפואי שעלול לגרום לעודף מגנזיום, חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא ולקחת כל תרופה כפי שנקבע.

טיפול בעודף מגנזיום

אם יש לך עודף מגנזיום, הרופא שלך עשוי להמליץ לך להפסיק לקחת כל תוספי תזונה ולהפחית את צריכת המזונות המכילים מגנזיום. הם עשויים גם להמליץ לך לקחת תרופות כדי לעזור להפחית את כמות המגנזיום בגופך. במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בנוזלים תוך ורידי כדי לעזור לשטוף את עודפי המגנזיום. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה חושב שיש לך עודף מגנזיום, שכן זה יכול להיות מצב חמור. אם לא מטופל, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים, כולל תרדמת או מוות. כדי ללמוד עוד על ההשפעות של עודף מגנזיום, אתה יכול לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן