דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם יש בועה בג'ל פוליש?

מה קורה אם יש בועה בג'ל פוליש?

מה קורה אם יש בועה בג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זוהי בחירה פופולרית למניקור ופדיקור מכיוון שהיא עמידה לאורך זמן וניתנת ליישום במהירות ובקלות. לק ג'ל ידוע גם בגימור המבריק שלו ובצבעים מרהיבים.

מה גורם לבועות בג'ל לק?

בועות בלק ג'ל יכולות להופיע ממגוון סיבות. הסיבה השכיחה ביותר היא כאשר הלק נמרח בעובי מדי או מהר מדי. זה יכול לגרום להיווצרות בועות אוויר בלק, שניתן לראות כאשר הלק מתרפא. גורמים נוספים לבועות בלק ג'ל כוללים מריחת הלק בסביבה לחה, אי ריפוי הלק מספיק זמן או שימוש במוצר שאינו תואם ללק ג'ל.

כיצד למנוע בועות בג'ל פוליש

הדרך הטובה ביותר למנוע בועות בלק ג'ל היא לקחת את הזמן שלך בעת מריחת הלק. הקפידו למרוח שכבות דקות של פוליש ולרפא כל שכבה לפני מריחת השכבה הבאה. בנוסף, הקפידו להשתמש במוצר התואם ללק הג'ל ורפאו את הלק למשך הזמן המומלץ.

מה קורה אם יש בועה בג'ל פוליש?

אם יש בועה בלק ג'ל, היא עלולה לגרום ללק להישבר או להתקלף בטרם עת. בנוסף, הבועה עלולה לגרום ללק להיראות לא אחיד ויכולה לגרום למניקור או לפדיקור להיראות פחות ממושלמים.

כיצד לתקן בועות בג'ל פוליש

אם אתה מבחין בבועה בלק הג'ל שלך, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להסיר את הלק ולהתחיל מחדש. הקפידו להשתמש בשכבות דקיקות של פוליש ולרפא כל שכבה לפני מריחת השכבה הבאה. בנוסף, הקפידו להשתמש במוצר התואם ללק הג'ל ורפאו את הלק למשך הזמן המומלץ.

השוואה מהירה

גורם מְנִיעָה השפעה פִּתָרוֹן
מריחת לק עבה מדי או מהירה מדי יש למרוח שכבות דקות ולרפא כל שכבה לפני מריחת השכבה הבאה פוליש צ'יפס או מתקלף בטרם עת הסר את הלק והתחל מחדש
מריחת פוליש בסביבה לחה הקפידו להשתמש במוצר התואם ללק הג'ל פולנית נראית לא אחידה הסר את הלק והתחל מחדש
לא מרפא את הלק מספיק זמן לרפא את הלק למשך הזמן המומלץ פוליש צ'יפס או מתקלף בטרם עת הסר את הלק והתחל מחדש
שימוש במוצר שאינו תואם לק ג'ל הקפידו להשתמש במוצר התואם ללק הג'ל פולנית נראית לא אחידה הסר את הלק והתחל מחדש

לסיכום, בועות בלק ג'ל יכולות להיווצר ממגוון סיבות. הדרך הטובה ביותר למנוע בועות בלק ג'ל היא לקחת את הזמן בעת מריחת הלק ולהקפיד להשתמש במוצר התואם ללק הג'ל. אם יש בועה בלק ג'ל, היא עלולה לגרום ללק להישבר או להתקלף בטרם עת. הפתרון הטוב ביותר הוא להסיר את הלק ולהתחיל מחדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן