דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם בולעים שן בינה?

מה קורה אם בולעים שן בינה?

מה קורה אם בולעים שן בינה?

מהי שן בינה?

שן בינה היא השן האחרונה שנכנסת, לרוב בין הגילאים 17 עד 25. זוהי השן הטוחנות השלישית בחלק האחורי של הפה, והיא ידועה גם בתור טוחנה שלישית. שיני בינה מוסרות לעתים קרובות מכיוון שהן עלולות לגרום לכאב ולבעיות אחרות.

מה קורה אם בולעים שן בינה?

אם אתה בולע שן בינה, לא סביר שהיא תגרום לבעיות בריאותיות חמורות כלשהן. השן תעבור דרך מערכת העיכול שלך ותתבטל בצואה שלך. עם זאת, אם השן גדולה או חדה, היא עלולה לגרום נזק למערכת העיכול שלך. אם אתה חווה כאב או אי נוחות לאחר בליעת שן בינה, עליך לפנות לטיפול רפואי.

מה עליך לעשות אם אתה בולע שן בינה?

אם אתה בולע שן בינה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשתות הרבה נוזלים ולחכות שהשן תעבור דרך המערכת שלך. אתה צריך גם לעקוב אחר הסימפטומים שלך ולפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה כאב או אי נוחות.

האם אתה יכול למנוע בליעת שן בינה?

אם מסירים את שיני הבינה שלך, עליך לנקוט בצעדים למניעת בליעת השן. רופא השיניים או מנתח הפה שלך יכולים לספק לך מכשיר מיוחד שיעזור לשמור על השן במקומה במהלך ההליך. כדאי גם להימנע מאכילה או שתייה של כל דבר עד להשלמת ההליך.

מהם הסיכונים של בליעת שן בינה?

למרות שלא סביר שבליעת שן בינה תגרום לבעיות בריאותיות חמורות כלשהן, ישנם כמה סיכונים הקשורים בה. אם השן גדולה או חדה, היא עלולה לגרום נזק למערכת העיכול שלך. בנוסף, אם השן נגועה, זה עלול להוביל לזיהום במערכת העיכול שלך.

מתי כדאי לפנות לטיפול רפואי?

אם אתה חווה כאב או אי נוחות לאחר בליעת שן בינה, עליך לפנות לטיפול רפואי. בנוסף, אם אתה חווה תסמינים אחרים כגון בחילות, הקאות או חום, עליך לפנות לטיפול רפואי.

סיכום

אין סיכוי שבליעת שן בינה תגרום לבעיות בריאותיות חמורות, אך חשוב לעקוב אחר הסימפטומים ולפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה כאב או אי נוחות. בנוסף, עליך לנקוט בצעדים כדי למנוע בליעת שן בינה אם מסירים את שיני הבינה שלך. אם יש לך שאלות או חששות, עליך לפנות לרופא השיניים או למנתח הפה שלך. למידע נוסף על שיני בינה, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן