דף הבית » מאמרים » מה קורה אם אתה נותן לכלב שוקולד?

מה קורה אם אתה נותן לכלב שוקולד?

מה קורה אם אתה נותן לכלב שוקולד?

מה קורה אם אתה נותן לכלב שוקולד?

שוקולד הוא פינוק טעים לבני אדם, אבל זה יכול להיות מסוכן לכלבים. שוקולד מכיל תיאוברומין, תרכובת שעלולה להיות רעילה לכלבים. אם הגור שלך אוכל שוקולד, הוא עלול לחוות מגוון של תסמינים, מקלים ועד חמורים. במקרים מסוימים, שוקולד יכול אפילו להיות קטלני.

מהם התסמינים של הרעלת שוקולד אצל כלבים?

התסמינים של הרעלת שוקולד אצל כלבים משתנים בהתאם לכמות השוקולד הנצרכת וגודל הכלב. התסמינים השכיחים כוללים הקאות, שלשולים, צמא מוגבר, השתנה מוגברת, אי שקט והיפראקטיביות. תסמינים חמורים יותר כוללים התקפים, קצב לב לא סדיר וקשיי נשימה.

כמה שוקולד זה יותר מדי עבור כלב?

כמות השוקולד הרעילה לכלבים משתנה בהתאם לסוג השוקולד. שוקולד מריר ושוקולד אפייה הם המסוכנים ביותר, בעוד ששוקולד לבן הוא הפחות מסוכן. בדרך כלל, נדרשת בערך 1 אונקיה של שוקולד אפייה לכל קילוגרם משקל גוף כדי לגרום להרעלה אצל כלבים.

מה עליך לעשות אם הכלב שלך אוכל שוקולד?

אם הכלב שלך אכל שוקולד, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתקשר לווטרינר שלך. הווטרינר שלך עשוי להמליץ על גרימת הקאות או לתת לכלב שלך פחם פעיל כדי לספוג את הרעלים. בהתאם לכמות השוקולד הנצרכת, הווטרינר שלך עשוי להמליץ גם על אשפוז ונוזלי IV.

שאלות ותשובות

ש: האם זה בטוח לתת לכלב שלי שוקולד לבן?

ת: שוקולד לבן הוא הסוג הפחות מסוכן של שוקולד לכלבים, אבל הוא עדיין מכיל תיאוברומין. עדיף להימנע מלתת לגור שלך כל סוג של שוקולד.

ש: כמה זמן לוקח עד להופעת תסמיני הרעלת שוקולד?

ת: תסמינים של הרעלת שוקולד מופיעים בדרך כלל תוך 6-12 שעות מהבליעה. עם זאת, עשויות לחלוף עד 24 שעות עד להופעת התסמינים.

ש: האם יש דרך למנוע מהכלב שלי לאכול שוקולד?

ת: הדרך הטובה ביותר למנוע מהגור שלך לאכול שוקולד היא להרחיק אותו מהישג יד. הקפידו לאחסן שוקולד במקום מאובטח, והשגיחו על הגור שלכם כשהוא סביב שוקולד. מתן שוקולד לגור יכול להיות מסוכן, לכן חשוב להרחיק אותו ממנו. שוקולד מכיל תיאוברומין, תרכובת שעלולה להיות רעילה לכלבים. תסמינים של הרעלת שוקולד יכולים לנוע בין קל לחמור, ובמקרים מסוימים אף יכולים להיות קטלניים. אם הגור שלך אכל שוקולד, צור קשר עם הווטרינר שלך מיד. הדרך הטובה ביותר למנוע מהגור שלך לאכול שוקולד היא להרחיק אותו מהישג יד. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לשמור על הגור שלך בטוח ובריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן