דף הבית » מאמרים » מה קורה אם אתה נוסע בכביש 6 ללא מוי?

מה קורה אם אתה נוסע בכביש 6 ללא מוי?

מה קורה אם אתה נוסע בכביש 6 ללא מוי?

מה זה מוי?

מוי היא מערכת גביית אגרה אלקטרונית המשמשת בכביש 6, הכביש הראשי בישראל. הוא נועד להקל על הנהגים לשלם את האגרה שלהם מבלי לעצור בכל עמדת אגרה. המערכת פועלת בכך שהנהגים רושמים את רכביהם ב-Moi ואז מחברים משדר לשמשה הקדמית שלהם. כאשר הם עוברים בתא אגרה, המשדר נקרא והאגרה מנוכה אוטומטית מחשבונם.

מה קורה אם אתה נוסע בכביש 6 ללא מוי?

לנסיעה על כביש 6 ללא מוי עלולה להיות השלכות חמורות. אם תיתפס ללא משדר מוי תקף, תקבל קנס וייתכן שתוטל עליו עונשים נוספים. גובה הקנס תלוי במספר הפעמים שנתפסת ללא משדר מוי תקף.

קנסות על נסיעה בכביש 6 ללא מוי

אם תיתפס נוהג בכביש 6 ללא מוי, תקבל קנס. גובה הקנס תלוי במספר הפעמים שנתפסת ללא משדר מוי תקף. בפעם הראשונה שיתפסו אותך ייקנס ב-500 שקל. בפעם השנייה שיתפסו אותך, נקנס ב-1000 שקל. בפעם השלישית שיתפסו אותך נקנס ב-1500 שקל.

עונשים נוספים על נהיגה בכביש 6 ללא מוי

בנוסף לקנסות, עלולים להיות עונשים נוספים על נסיעה בכביש 6 ללא מוי. עונשים אלה עשויים לכלול התלייה או שלילת רישיון הנהיגה שלך, החזקה של הרכב שלך או שלילת רישום הרכב שלך.

כיצד להימנע מההשלכות של נסיעה בכביש 6 ללא מוי

הדרך הטובה ביותר להימנע מההשלכות של נסיעה בכביש 6 ללא Moi היא לוודא שיש לך משדר Moi תקף. אתה יכול לרשום את הרכב שלך ב-Moi ולרכוש משדר בכל משרד של Moi. ברגע שיש לך משדר Moi תקף, תוכל לחבר אותו לשמשה הקדמית שלך ולעבור דרך תאי האגרה מבלי שתצטרך לעצור.

סיכום

לנהיגה בכביש 6 ללא מוי עלולה להיות השלכות חמורות, לרבות קנסות ועונשים נוספים. הדרך הטובה ביותר להימנע מהשלכות אלו היא לוודא שיש לך משדר Moi תקף. אתה יכול לרשום את הרכב שלך ב-Moi ולרכוש משדר בכל משרד של Moi. ברגע שיש לך משדר Moi תקף, תוכל לחבר אותו לשמשה הקדמית שלך ולעבור דרך תאי האגרה מבלי שתצטרך לעצור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן