דף הבית » בינג’ » מה קורה אם אתה מגרד קעקוע חדש?

מה קורה אם אתה מגרד קעקוע חדש?

. מה קורה אם אתה מגרד קעקוע חדש?

מה קורה אם אתה מגרד קעקוע חדש?

קעקוע היא החלטה גדולה, וחשוב לטפל בה כמו שצריך. אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים היא לגרד את הקעקוע החדש שלהם. גירוד קעקוע חדש עלול לגרום לנזק חמור ואף לזיהום. במאמר זה, נדון במה שקורה אם אתה שורט קעקוע חדש וכיצד למנוע את זה.

מה קורה כששורטים קעקוע חדש?

כאשר אתה מגרדת קעקוע חדש, אתה יכול לפגוע בעור ולשבש את תהליך הריפוי. זה יכול לגרום לקעקוע להחלים בצורה לא אחידה, וכתוצאה מכך קעקוע מטושטש או מעוות. גירוד יכול גם לגרום לקעקוע להידבק. אם הזיהום חמור מספיק, הוא עלול לגרום לנזק קבוע לקעקוע.

כיצד למנוע גירוד של קעקוע חדש

הדרך הטובה ביותר למנוע שריטה של קעקוע חדש היא לשמור אותו מכוסה. לבשו בגדים רפויים שלא ישפשפו את הקעקוע. חשוב גם לשמור על האזור נקי ויבש. הימנע משחייה או אמבטיות חמות, שכן אלה עלולים לגרום לקעקוע להידבק.

מה לעשות אם אתה מגרד קעקוע חדש

אם אתה מגרד את הקעקוע החדש שלך, חשוב לנקוט בצעדים כדי למנוע זיהום. נקה את האזור במים חמים וסבון עדין. יש למרוח שכבה דקה של משחה אנטיביוטית ולכסות את האזור בתחבושת. הימנע מלשרוט שוב את האזור ושמור אותו מכוסה עד שהוא מתרפא.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
מגרדת קעקוע חדש עלול לגרום לנזק חמור ואף לזיהום
שמירה על הקעקוע מכוסה מונע שריטות וזיהום
ניקוי האזור במים חמימים וסבון עדין עוזר למנוע זיהום

לסיכום, גירוד של קעקוע חדש עלולה לגרום לנזק חמור ואף לזיהום. חשוב לנקוט בצעדים למניעת שריטות ולשמור על האזור נקי ויבש. אם אתה מגרד את הקעקוע החדש שלך, חשוב לנקוט בצעדים כדי למנוע זיהום. נקו את האזור במים חמימים וסבון עדין, מרחו שכבה דקה של משחה אנטיביוטית, וכסו את האזור בתחבושת. למידע נוסף על טיפול בקעקועים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן